Fwck te zwaar

Heey,
Ik ben een meisje van 13 de grootste maar ook de zwaarste van mijn klas,
Ik deed een keer niet mee bij gym en toen waren ze aan het wegen iedereen was veel lichter dan ik.
Een meisje die gepest word omdat ze dik is weegt 10 kilo ligter dan ik!!

maar het probleem is dus, ik eet gezond, drink veel water, en sport ( ben op zoek ) hebben jullie tips of een sport waar bij ik gezond afval zo snel mogelijk.

Ik ben 1,80
13 jaar
en bijna 80 kilo veelste zwaar
alvast bedankt!!!❤

28 apr 2016, unicornpowarzz


Reacties

plaats reactie
1

zelf heb ik je bmi berekend en je hebt overgewicht maar als je wilt aftevallen doe het wel gezond en niet teveel je bent ook heel lang daardoor mag je ook meer wegen kijk ook ff naar je bmi op 99 gram tip 1 eet per dag 200 gram /250 groente en fruit meer mag maar er zit veel fruit suiker in fruit .tip 2 eet 3 maaltijden per dag je mag er 3 tussendoortjes bij eten maar niet meer probeer ook een uur of langer te sporten teveel sporten is ongezond .tip 3 met hockey ,basketbal,zwemmen,tennis en kickboksen verbrand je ook veel maar niet gelijk in een keer en probeer wel gezond eten en sporten want dat werkt echt ps het kan ook in je familie zitten dat je wat dikker bent .succes met afvallen ps ik stuur later nog tips voor hulp kan je ouders of een diëtiste in hulp schakelen groetjes juliatje.

28 apr 2016, 17:04, juliatje.
2

Ik geef een tip voor een sport : schermen ik doe het ook en val af per les
* dit bericht is aangepast door de moderator*

28 apr 2016, 20:04, het peperkoekenhart
3

superrrr bedanktt allebeiii xx

28 apr 2016, 21:04, unicorenpowarzzz
4

Als je gezond eet dan moet je dat vooral blijven doen ik eet alleen op zaterdag een snoepje maar niet meer,
avond eten maximaal (ligt aan hoeveelheid) 2 borden+water,
middageten ( banaan, twee boterhammen, en veel water)
ontbijt kom musley en appel,
sporten ben ik ook naar opzoek al gefitnest hockeyt voetbalt tennist dat kan ik je aan raden,
veder probeer per dag 1 uur te bewegen.
al is het schoonmaken of lopen.'

**dit bericht is aangepast door de moderator**

29 apr 2016, 12:04, forbidden angel
5

hier nog wat tips tip 1 met pittig eten val je soms een beetje af. tip 2 rijstwafels kunnen een goed tussendoortje zijn .tip 3 als je echt honger krijgt en het is nog geen tijd om te eten zoek dan afleiding zoals lees een boek bel een familielid of een vriendin of ga ff joggen of iets anders dat afleid succes met afvallen ps ik stuur je later nog tips groetjes juliatje.

30 apr 2016, 11:04, juliatje.
6

Ik zit op atletiek, en ik merk dat ik er zelf dunner van word. Ook kun je gaan hardlopen😜 En ja... Geloof in je zelf!!! Je kunt het wel, en het is goed dat je er in ieder geval er iets aan probeerd te doen😊😀 Xx

1 mei 2016, 12:05, Nina

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.