FRIENDZONE

heyy..
Mijn beste vriendin heeft al een tijd contact met een jongen die hij via via kent. Hij woont wel aardig ver van mij weg, 3 kwartier met de trein reizen als hij zou komen. Nu is het zo, hij heeft steeds meer contact met me bestie, en nu gingen we met z'n 4en skypen de laatste tijd. (ik, me bff, haar vriendje en die jongen). Maar nu blijkt dus dat die jongen mij heel leuk vind. ook op whatsapp doet hij heel lief en vraagt hij me bestie steeds wat hij tegen mij kan zeggen enzo. Ik vind het wel een beetje raar, want hij kent me nog nauwelijks, en heeft me maar een paar keer op het scherm gezien. maar me bff verteld best veel over mij naar hem. Nu zit ik er mee, hij appt me regelmatig, maar ik zie hem als een vriend. en niet meer. Hoe zet ik hem in de friendzone zonder hem echt een rot gevoel te geven en nogsteeds vrienden te kunnen blijven?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjess

15 mei 2017, anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve anoniempje, vraag dan aan hun of je hem allen mag spreken. En praat dan over leuke dingen. Liefs Eva

15 mei 2017, 19:05, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.