Friends gezocht!

Op school heb ik geen vriendinnen. Ik ga wel met iedereen om en zo en iedereen vind mij ook gewoon normaal en aardig. Maar ik heb geen BFF ofzo. Over een jaar ga ik naar de middelbare. Hoe kan ik daar goed vriendinnen maken? Hoe maakte jullie vrienden?

20 dec 2016, Prinses


Reacties

plaats reactie
1

Ikzelf ben niet zo sociaal maar zit momenteel toch in ene hartstikke leuke vriendengroep! Op zich gaat het allemaal vanzelf maar je moet natuurlijk wel durven iemand aan te spreken, zo raak je in gesprek en wordt je wellicht wel vrienden. Ikzelf had in de 1e en 2e een kleine vriendengroep van zo'n 5 vrienden die ik alleen tijdens school zag maar inmiddels zit ik in een hartstikke leuke groep met 10 anderen, zowel jongens als meisjes.
Dus maak je maar geen zorgen het komt allemaal wel goed en je gaat het vast heel leuk hebben op de middelbare!

20 dec 2016, 23:12, Melvin1997
2

Ik zit nu in de 3e en ik heb altijd dat ik in het begin altijd de verkeerde personen kies, maar toch waren er een paar jongens en meiden die me opvingen toen die anderen me buitensloten. Nu zijn we al 3 jaar vrienden, je moet gewoon aflopen op degenen die open staan voor jou. Je hoeft je totaal geen zorgen te maken! Echt alles komt goed en je krijgt vast een leuke klas

21 dec 2016, 20:12, happy girl x
3

Ik ging naar de middelbare school met een paar meiden en een jongen van mn basisschool en die gingen meteen om met bitches en ik zat er maar wat bij, en toen kwam een ander meisje bij engels naast me zitten en we praatten wat en we gingen vaak met elkaar om en toen kregen we contact met 3 andere meisjes van onze klas en daar gingen we mee om, toen in de 2e zat een van die meisjes in een andere klas en maakte daar 3 vriendinnen en wij hadden er ook iemand bij, toen waren we met 9. Ook waren er 2 die wel eens bij die vriendin in een andere klas zat en zo kregen we een groep van 11. We zaten in de 3e klas met zn 11en in 1 klas, en ook kregen we NOG een vriendin erbij, dus waren we met 12. En dit jaar in de 4e klas hebben we er nog 1 vriendin bij gekregen en 5 half vriendinnen. Dus zijn we met 18😂😂

Tgaat dus zo van die kent die en die kent weer die en die komt erbij en die kent die en dan komt iedereen erbij enzow

29 dec 2016, 18:12, Wohooo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.