Foto

Ik en een vriendin van mij waren op een avond gwn heel normaal aan het chillen. Ik heb een klein beetje fix met een jongen van haar school. Zij vind hem ook best leuk maar dat boeit me niet want zij heeft gwn een vriendje sinds kort. Omdat zij hem ook leuk vind geulen we af en toe voor de grap op hem. Niet extreem erg maar gwn beetje grappig. Wij waren zo een ijsje aan het eten en hadden het over hem. Ik vertelde dat ik een hele grappige Whatsapp sticker van hem had, hij keek soort van alsof hij kreunde en in zijn lip beet. Wij gingen dus helemaal stuk om die foto, en we konden echt niet normaal ons ijsje op eten haha. Deze vriendin is de enige vriendin die mij op seksueel gebied een klein beetje begrijpt want ik denk dat de meeste meisjes van mijn leeftijd wel eens een seksdroom heeft of heel af en toe vingeren. Niemand durft dat echt toe te geven maar wij wel een klein beetje. Laat in de avond hebben we wat spiegelfotos gemaakt. Wij gingen voor de grap een klein beetje geforceerd staan en heel dicht bij elkaar zodat je onze ass heel goed zag en groot was. We keken ook met zo'n verleidelijke blik haha. We zeiden voor de grap tegen elkaar dat we die naar mijn fix zouden stuuren. Uiteindelijk hebben we dat gedaan. Mijn vriendin kent mijn fix best goed en ze zei dat hij op zo'n foto heel erg geilde en wel wat over zou dromen. Ik vond dit wel lachen en besloot hem dus te sturen. Later ging mijn vriendin naar huis. Midden in de nacht opende hij mij snap en begon me gelijk te appen en zo te horen was hij heel blij en geilde hij denk ik ook. Hij stuurde dus zo'n foto van zijn sixpack en daar ben ik heel zwak voor haha Ik kreeg het de hele nacht niet uit mijn hoofd en ik heb wel wat erover gedroomd haha.
Hebben jullie dit ook ooit gehad?
Ik ben btw 14

7 jul 2019, Mijntje16


Reacties

plaats reactie
1

Nee, maar zorg dat dit nuet uit de hand loopt jongens kunnen verkeerde dingen doen met zulke foto's als hij je vraagt om meer en je wilt dit niet mort je uitkijken zorg dat hij er niks mee doet. Maar als jij er blij van word vind ik het prima. 💞

7 jul 2019, 21:07, Gewoonffeentipje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.