Fk leuke jongen

Hi allemaaaal!!! Ik ben heeeeeeeeel erg verliefd op een jongen bij mij uit de klas. Hij is zoooooooooo leuk en fk knap. Volgende week heeft school een summer party geregeld bij bays en hij gaat daar ook heen ( wij hebben samen kaartjes gehaald). Maar ik ben nu van plan hem verkering te vragen. Ik was dat al een paar maanden van plan😅 Maar ik dacht steeds dat als hij nee zou zeggen ik m dan nog heeeeel lang zou moeten zien maar als ik t vlak voor de zomervakantie zou doen dat ik er fan nog genoeg tijd zou hebben om over m heen te komen.... maar nu weet ik dus niet hoe ik m moet vragen..😓
En ik ben sws al bang om afgewezen te worden nadat m'n (ex) vriendje me had gedumpt via sms na 5 maanden omdat hij eigenlijk nee wou zegge ... maar nu weet ik dus niet hoe ik t kan doen... Can somebody help me????

XXX kidinlove

4 jul 2017, Kidinlove


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, moet ik tis geven? 🌹Wees maar niet bang het is eng maar ja het is beter om lekker stoer te doen maar niet TE 😅. Tip 1, weet hoe je het moet doen oefen het. Tip 2, wees niet zo zenuwachtig. Tip 3, kom verlieft over misschien zo lijkt het echter. Tip 4, word niet boos als hij wil na denken of nee zecht. Tip 5, doe eerst iets met hem kijk een beetje af. Starks lukt het je wel ik geloof in jou!!! Good Luck

4 jul 2017, 19:07, Eva
2

Thxx Eva You're my Hero!!!

5 jul 2017, 17:07, Kidinlove
3

Als je moed hebt, doe het dan. Ik ben ook verliefd, heel erg zelfs. En ik heb nog nooit de kans gehad om met hem te praten. Als dat niet eens gaat kan ik hem écht geen verkering vragen. Ik heb geprobeerd hem te vergeten maar het lukt me niet. Dus nu zit ik hier, mn tijd te verspillen aan iemand waarmee ik nog niet eens mee heb gepraat. Dus doe het! Waarschijnlijk gaat hij ja zeggen, en zoniet; dan verspil je tenminste geen tijd meer. Veel succes!;)

7 jul 2017, 22:07, justmexoxo
4

Bedankt jij bent ook een held sterkte

8 jul 2017, 15:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.