Fk dik

Hoi ik heb volgens mij wel goed gewicht Mn bmi is 21,6 alleen ik ben een best wel dikke buik ik ben 12 jaar weeg 54 kg en 1.58 m en ik heb een buikomtrek van 80 cm

Is dit normaal??

Xoxo Bente

6 aug 2017, Lieke


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Lieke, leuk dat jij ook 12 bent en 1,58 haha. Dik ben je niet. En met een beetje overgewicht ook niet. Met overgewicht ben je niet dik. Maar je maakt je zorgen om niks. En als je perfect wil zijn ben je niet onzeker. Dit is heel normaal. Mijn BMI is 17 wat NET ondergewicht is. Daar ben ik niet trots op. Ik zou juist willen aankomen. Maar veel meer kinderen dromen van jou gewicht. Sommige willen ook dik zijn. Blijf gewoon gezond. En ga gewoon genieten.

6 aug 2017, 17:08, Eva
2

Hoii ik ben een meisje van 13 jaar en mijn bmi zegt dat ik een gezond gewicht heb (18,7) toch wil ik afvallen. Ik wil dunner worden zoals modellen. Wat moet ik doen?

8 aug 2017, 19:08, Jeanique
3

Lieve Jeanique, modellen hebben ook geen ondergewicht. Modellen hebben een Bmi van 16, of 19 meestal. Een beetje te dun of normaal. Je hebt geen tips nodig. Modellen zijn niet onzeker. Met afvallen en onzeker word je niet mooier.

8 aug 2017, 20:08, Eva
4

Uhm Eva, wat je zegt klopt niet helemaal; uit onderzoek is gebleken dat de meeste modellen, celebrities, etc. dat de meeste ervan ondergewicht hebben. Maar maak je geen zorgen Jeanique; vaak is het gefotoshopt hoor!

17 aug 2017, 10:08, Chloe❤️
5

Dat klopt. Of ze gebruiken tabletten. Maar meestal hebben ze ondergewicht. Maar bij supermodellen weet ik bet niet.

17 aug 2017, 20:08, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.