Fix tips

Hee! Ik heb dus fix met een jongen en appen/snappende dmen dus, alleen hij woont zoals ik al in een ander topic zij ergens anders en ik wil me hem gaan facetimen/Skypen maar ik ben bang dat dit heel awkward gaat worden en ik wil die awkwardheid voorkomen want ik kan daar erg onzeker over worden. En ook als ik hem wil gaan meeten.... lijkt me dit na een tijd aakward worden.

13 jul 2018, Strugglegirl


Reacties

plaats reactie
1

Hey ik heb juist hetzelfde probleem. 😘😘😘

14 jul 2018, 13:07, 🐶
2

En nou is het zo ook dat ik moet beginnen met praten... en ik weet niet of hij mij wel zeker leuk vind, hij zei wel dat ik kans bij hem zou maken zegmaar maar ik word erg onzeker en ben nu erg down.... hij stipt me een beetje en als ik een hartje stuur stuurt hij terug daar niet van maar ik heb bv insta post geplaatst ik heb 4x gezegd l+C en hij heeft nog niet eens geliked, en als ik zijn vriendinnen zie van school zegma dan zijn die zooooveel knapper dan ik ben en dan denk ik ook nog van hell hoe maak ik ooit kans, ik ben zo diwn nu😭😭😭😭

14 jul 2018, 14:07, Strugglegurl
3

* @Steugglegurl ik heb geen tips voot je maar ik wens je alleen succes.
* Dit bericht is aangepast door de moderator.

16 jul 2018, 04:07, Vis
4

Waarom werd mijn bericht gewijzigd ik deed niks fout? (Dit bericht had ik net ook al gepost maar die werd verwijderd huh?)

16 jul 2018, 18:07, Vis
5

Ohh

19 jul 2018, 21:07, Strugglegirl
6

Hij woont tever

21 jul 2018, 00:07, Piemel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.