Fake friends

Ik was dus vrienden mer een paar mensen en hun bleken dus fake friends te zijn en ik mag ze dus niet meer en ik zou ook niet meer met hun om moeten gaan, maar dan heb ik niemand meer en ik wil niet alleen zijn en ik kan ook niet naar andere mensen toe gaan want hun mogen mij toch niet en ik wil niet weer gekwetst te worden

25 nov 2018, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Maak je geen zorgen
Confronteer ze en ik weet zeker dat je wel vrienden gaat maken
Ik zat namelijk in de zelfde positie en ik ben er ook goed vanaf gekomen en ben nu blij met mijn beslissing

25 nov 2018, 22:11, Isa the Catlover
2

Hey anoniem,

Ik lees dat je erg teleurgesteld bent in je vrienden omdat ze niet echte vrienden blijken te zijn. Eigenlijk wil je niet meer met ze omgaan, maar durf je ze tegelijkertijd ook niet los te laten omdat je dan niemand meer hebt. Je schrijft dat niemand jou mag. Wat moet dat een rotgevoel zijn voor je! Het is kiezen tussen twee kwaden als ik het goed begrijp.

Wat ik me afvraag; hoe komt het dat je het gevoel hebt dat jouw vrienden niet echte vrienden zijn? En hoe komt het dat je het idee hebt dat anderen jou niet mogen?

Ik vind het lastig om je nu een advies te geven, omdat je verder niet verteld hebt wat je vrienden precies gedaan of gelaten hebben waardoor jij je in de steek gelaten voelt.
Net zoals Isa al voorstelt, denk ik dat het wel goed is als je met je vrienden gaat praten over hoe jij je voelt. Er is vast wel iemand die je wel aardig vindt of die wel aardig doet tegen jou?

Als dat allemaal niet voor je werkt, dan zou ik je adviseren om contact te maken met andere leeftijdsgenootjes. Het is soms even zoeken met wie je vrienden kunt worden, maar als jij aardig en je best blijft doen zul je vanzelf goede buddies vinden. Geef niet op!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

26 nov 2018, 08:11, Amyxx
3

Lieve mensen,
Heb ik ook hun hebben me gehackt en gelogen en geklikt. Zo stom, maar blijf altijd vertrouwen op echte vrienden.💖

27 nov 2018, 21:11, Eva💌

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.