ex wilt mij misschien terug

(ik ben een meisje van 15 en hij is ook 15) ik heb een ex en het is nu 4 maand ongeveer uit en ik vind hem sinds het uit is altijd nog leuk, ik heb het uitgemaakt omdat ik even ruimte nodig had voor school enzo, tussen die 4 maand is hij 2 keer vreemd gegaan op mij onder zijn relatie door met mij te zoenen en hij had zijn vriendin af gezegd om met mij af te spreken, ik ben ook hele goede vriendinnen met zijn zusje dus daar spreek ik ook wel is mee af net zoals gisteren en toen hebben wij gepraat enzo maar hij doet gewoon nog super klef tegen mij en geeft me lange knuffels enzo en ik kom er sinds gister ook achter van zijn moeder en zusje dat hij wel over mij twijfelt en dat letterlijk zijn hele familie tegen hem zegt dat hij mij moet terug nemen omdat ik heel leuk,lief, knap en betrouwbaar meisje ben en ik probeer hem dan ook letterlijk hem terug te krijgen sinds het uit is gegaan.... wat vinden jullie?????

6 sep 2018, Gwnmeisjexx


Reacties

plaats reactie
1

jullie mogen ook vragen stellen als iets niet duidelijk is <3

6 sep 2018, 14:09, Gwnmeisjexx
2

Ik zou hem terug nemen, want ik denk dat jullie allebei gevoelens hebben, ik zou een goed gesprek hebben met hem.

6 sep 2018, 15:09, juliatje.
3

Zeker terug nemen, maar wel een goed gesprek voeren. zo te horen ken je zijn familie etc ook al dus het moet goed komen!! x Kim

6 sep 2018, 16:09, kim

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.