Ex is zwanger.. pfffff

Hoi! Ik heb het 4 maanden geleden gedaan met mijn vriendin, en ze wil geen abortus meer plegen nadat ik haar heb overgehaald het wel te doen.. Het condoom scheurde en en ze dacht dat de pil voldoende was, wat dus niet zo bleek te zijn. Nu wil ze dus geen abortus plegen en moet ik de sigaar zijn en misschien wel verplicht meebetalen aan het kind.. Wat moet ik nu doen?

9 mei 2022, Jonas


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Jonas.
Sorry dat ik het zeg, maar het is wel een beetje eigen schuld dikke bult. Je hebt zelf gekozen om seks met haar gehad te hebben, dan moet je ook verantwoordelijk zijn voor de gevolgen. En over dat abortus plegen... het is natuurlijk háár lichaam. Ik vind niet dat je zomaar haar kunt 'overhalen' om zoiets te doen, omdat het nu een soort deel is van haar lichaam.
Nu heb ik geen idee van hoe oud jullie zijn, maar het is wel een gevolg van seks hebben.
Jullie moeten er samen uit gaan komen denk ik. Je bent toch beiden een ouder van het kind. Jullie moeten samen een weg vinden in hoe jullie dit gaan aanpakken en hoe de rollen verdeelt zijn.

Succes en Gods zegen!

9 mei 2022, 18:05, Gup
2

Mijn vader zei altijd: scheurt het condoom, dan wordt je broertje oom. Dankjewel

13 mei 2023, 21:05, Harry
3

@jonas
Hoi, neem, je verantwoordelijk, je heb met dat meisje sex, gehad, het condoom is gescheurd, dam moet je ook de, verantwoordelijk zijn, voor de gevolgen... het kind is, van julie samen, dus zorgen julie er ook samen voor.. strekte met alles, volgende keer, *****..en zij. Aan de anticonceptie. De pil...

23 mei 2023, 18:05, Tessa

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer