Eventjes wat kwijt

Hoi ik moet echt wat kwijt. Iedereen vind mij een verwend prinsesje. Ik heb ortorexia. Dan wil ik steeds gezond eten en denk er de hele dag aan. Ik voel me schuldig en lelijk. En jij zegt zo snel dit ''ik heb anorexia'' weet jij dan wel wat dat is? Nee hé en jij wilt het om cool te doen. Dit is natuurlijk ook een sité voor meiden met problemen liefde of anorexia. Nou ik leg even uit wat het is hoor. Jij voelt je schuldig als je eet. je bent echt steeds met eten en afvallen bezig. En je bent eindeloos mager. Zoek op en dan lijk jij daar echt niet op hoor. July denken altijd aan anorexia als je mager bent. Ik ben ook mager. Maar zelf weet jij niet dat het wreed is voor ons. en dat je ons leven kapot maakt. En jij zou korter leven. Met genieten kom je verder dus hebben wij er ook last van. Je leeft toch een keer. Waarom wil je dood? en doe je dit ons aan. Ik ga nu met mijn ouders praten ik volg geen therapie want ik ben geen prinsesje die school wil missen. Ik moet in iets ongezonds eten. Uiteindelijk kan je er komen. Maar waarom dacht je niet na. Het is niet iets dat je elke dag een mens tegenkomt. Je hebt 1000 mensen die per jaar opnieuw komen om eraan te lijden. En er zijn Ong. 200.000 vrouwen die het nu hebben of hadden of net ietsje meer. Jij komt toch niet dagelijks iemand tegen die is geaboneerd op iemand met 200.000 abonees. En denk nou niet zo snel dat je anorexia hebt want het is niet cool. Meiden zien het net als fidget-spinners. En door julie kreeg ik dit hoor. Sorry als ik je beledig ofzo maar zelf heb ik het door mensen die het ook hadden. Ik heb geen anorexia wat sommige willen nee ik heb ortorexia. Ik heb liever als dit aangepast is dan verwijderd liever aangepast. Trouwens ik ben zo boos en als jij nog gemeen gaat doen gun ik jou lekker geen AANDACHT. Mijn bmi is 15 veel te laag. Kusjes van S

20 jul 2017, .


Reacties

plaats reactie
1

Ik vind het echt irritant dat mensen denken dat ze gelijk anorexia hebben.
Veel sterke en ik ben er voor je als je me nodig hebt.

20 jul 2017, 09:07, juliatje.
2

Lieve Julia, dat bedoelde ik ook. Het was niet lullig bedoeld goede tekst nog.

20 jul 2017, 10:07, Eva
3

Ik ga toch ook niet zomaar zeggen dat ik kanker heb

20 jul 2017, 12:07, Eva
4

dit is een regel voor julie bijde ik wou een verhaal kwijt dus pest niet en steun elkaar even de gene die het meest volwassen is moet stoppen kap met ruzieen ik word gek en dit maakt mijn juist onzeker en boos dus stop!!!!!!!!!1

20 jul 2017, 15:07, .
5

Inderdaad zij heeft geen reden om me te haten. Ik ben tenminste volwassen en ik stop en wil geen ruzie hoe *** om de duimen van iemand omlaag te doen zonder reden. Stijg je zeker nog op echt suf. Ik spel ook goed dus ja het raakt haar wel. Maar zonder reden zo doen is echt het niveau

21 jul 2017, 10:07, Eva
6

Meis, ik wil echt niet gemeen zijn, maar waarom post je dit op het forum? Heb je hulp nodig? Ik denk namelijk dat je eetstoornis dit post om dat hij/zij "trots" is dat hij/zij dit heeft bereikt. Dit veel te lage gewicht en een ziekenhuisopname. Ik kan jou hier niet de schuld van geven. Jij bent iets anders dan je eetstoornis. Dit is ook echt geen aanval en je hoeft je er niet rot over te voelen. Ik weet zeker dat je een hartstikke lieve meid bent. Ik wilde je er alleen even op wijzen dat een eetstoornis niet om gewicht en eten draait. Een ziekenhuisopname is niet stoer of cool. Je laagste gewicht is geen trofee. Anorexia is een mentale ziekte en gaat over zoveel meer dan alleen eten en gewicht. Dit is echt niet raar bedoeld! Ik wilde je dit alleen even laten weten

22 jul 2017, 19:07, .
7

Tegen wie heb je het ?

22 jul 2017, 20:07, juliatje.
8

hoi iedereen dit moest eruit mensen haten mijn omdat ik orthorexia heb ook mijn zogenaamde vrienden die mijn gaan slaan als ik onzeker ben

22 jul 2017, 20:07, .
9

Weet je mijn opa heeft kanker. Maar jullie hebben soms hier een ziekte. Nervosa ziektes maar ik bedoel het niet rot hoor. Het is niet cool geen trofee om in een ziekenhuis te komen of om je gewicht laag te hebben is geen pakje. Ik wil geen kanker, ik wil geen ebola. Waarom dan wel nervosa? Waarom bezoeken jullie site's. En willen jullie dood? En wij kijken er wel tegenop. Vaak zijn er van die kinderen die iets als grap bedoelen. En op deze site zitten genoeg kinderen die denken dat het alleen om gewicht en eten draait. Je bent wel bijna nergens anders dan eten en gewicht mee bezig. Maar je hebt ook meer. Zoals verdriet en onzekerheid. Als je leukemie hebt dan is het zielig en niet cool. Jij als nervosa patiënt bent trots op je lage gewicht en een diagnose en een opname. Soms dan. Maar de mensen met leukemie die zijn toch ook niet trots op een kuur. Het is toch pijnlijk en zielig. Waarom komen er meer bij? Omdat gevoelens besmettelijk zijn en iedereen de beste wil zijn. Dun dunner dunste.

23 jul 2017, 14:07, Eva
10

Veel meiden zeggen help ik heb boulimia of anorexia. En ja hoor ze hebben geen eens info door gekregen. Dan denken ze gelijk aan alles. Een druk hooft vol stress. En denk jij dan ook dat vrienden die (nep) nervosa hebben alles vertellen? En dan lachen ze als jij zegt ''jij bent dun''! Is het grappig. Kan jij lachen door een zin van de dokter als: jij hebt anorexia. Jij hebt boulimia. Die 57.000 mensen die anorexia hebben zijn meestal 15 of 21. Dus denk ik niet echt dat hier van die 13 jarige al zo kunnen denken. Onzeker kan al op je 9e beginnen maar meestal niet. Het is gewoon een puber fase. En doen jullie het zo? Waarom

23 jul 2017, 14:07, Eva
11

9 jaar is wel vroeg meestal later.....

28 jul 2017, 10:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.