Evengrote borsten?

Hey hey,
Ik ben 14, heb maar cup 70a/70b/75a (ja heel raar...).

Maar mijn vraag is: krijg je ongeveer de zelfde cupmaat als je moeder/zus/oma/ect. ook al zijn ze wat dikker? Ik ben namelijk de dunste van de familie (ben 168 en 53 kg ong.).

Mijn borsten zijn ook zooo klein. En ze verschillen heel vaak qua cupmaat... echt raar...
Ik hoop gewoon dat ze ff groeien... en snel ook...
En ja ik weet het, niet iedereen heeft grote borsten. Maar ik hoop gewoon dat mijne ook ff een x gaan groeien. Want ik merk geen verschil.

Hopelijk weet iemand raad.
Xoxo

27 sep 2019, Pien


Reacties

plaats reactie
1

Dat kan heel erg verschillen. Mijn moeder heeft cup 85 F (ja I know heel groot. Geen borstvergroting gehad.) maar mijn oma heeft cup 75 A.

9 okt 2019, 16:10, Anoniempjevan11
2

De grootte van je botsten wordt bepaald door 2 verschillende klieren. De ene zijn de "echte" borst klieren, hier heb je weinig invloed op. Deze bepalen de basis maat van je borsten. Dit gedeelte is, net zoals veel, erfelijk. In mijn familie hebben de vrouwen aan mijn vaders kant allemaal borsten boven de E. Zo heb ik ook een 75F. Mijn moeders kant hebben kleinere borsten, die hebben mijn zusjes geërfd (man wat ben ik daar jaloers op haha)
En dan heb je de vet-klieren. Zoals misschien wat voorspelbaar, is deze afhankelijk van je vet percentage. Een wat vollere vrouw zal dus eerder grote borsten hebben.
Je totale bh maat, zijn dus het totaal van je 2 soorten klieren.
Maar alleen tijd kan vertellen hoe groot jouw borsten worden. Maar uit ervaring kan ik vertellen dat groter niet perse beter is ;)

16 okt 2019, 22:10, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.