Even moe wakker worden als gaan slapen

Hey mensen ik heb even een vraagje hebben meer meiden van mijn leeftijd (14) een probleem met slapen nou het licht eigenlijk niet aan het slapen ik slaap goed en lang ga niet te laat slapen zit ook niet teveel op mijn telefoon maar ik heb al 2 maanden dat ik even moe wakker word als dat ik ben gaan slapen mijn school prestaties worden erdoor beinvloed ik heb 2 bloedonderzoeken gehad maar daar kwam niks uit ook medicijnen werken (heb van de huisarts al 6 verschillende soorten gekregen) weten jullie mischien wat dit is? Zijn er meer meiden die dit hebben? En wat zou ik er tegen kunnen doen xx lonlygirl

26 mei 2016, Lonlygirl


Reacties

plaats reactie
1

Sorry, ik weet het ook nietxx

26 mei 2016, 16:05, Demi❤
2

Heb je last van stres?? Het kan zijn dat je onderbewustzijnde in je slaap erover door gaat en dan ben je alsnog stuk bezig en kan je geen rust krijgen. Hopelijk heb je hier wat aan.
Groentjess,
S.O.S.

27 mei 2016, 09:05, S.O.S.
3

Hey,

ja dit is zeker herkenbaar! zoals in de reactie hierboven had het bij mij ook veel te maken met dat ik overdag druk was en dat alle indrukken van de dag maar moeilijk te verwerken waren... daardoor was ik s nachts nog druk met van alles en nog wat in mn hoofd zonder dat ik t doorhad. het heeft mij geholpen om overdag even een moment te nemen en op te schrijven wat me bezighield. zo kon ik het beter van me af zetten en uiteindelijk werd ik dan ook minder moe wakker. ik hoop dat je hier iets aan hebt.
succes

onlymy

15 jun 2016, 00:06, onlymy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.