Eten geeft stress

Heeyy, ik ben Yara, ik ben 18 jaar en ik eet slecht, ik ben na een jaar eindelijk weer eens gelukkig, heb een jaar in gesloten klinieken doorgebracht vanwege suïcidaliteit en nu ben ik niet suïcidaal meer, ik ben blij met het leven en nu ben ik het zonder reden weer aan het verpesten... Ik val weer terug in mijn oude patroon, bezoek pro-ana sites en ben bang om te eten. Beter gezegd, ik eet niet meer. Het geeft mij te veel stress. Ik vind mezelf te dik en ik vind mezelf te dun, ik durf niet op de weegschaal te staan maar ik zie gwn dat mijn buik dunner wordt en mijn bh's worden te groot en het ergste is dat ik hier blij mee ben want elke rib die je kan tellen is mooi en dit is fout en ik wil hiervan af...

16 jun 2017, Yara


Reacties

plaats reactie
1

hallo Yara je moet hulp zoeken. En bezoek geen sites dat is gevaarlijk hun gebruiken drugs en dan ben je lelijk en ongezond en leef je veel korter. je gaat snel dood op die fiets. je bent mooi met een gezond gewicht ik heb 1 kg te licht maat jij meer zeker

17 jun 2017, 11:06, laura xxxxx
2

Zoek direct hulp, je weet zelf wel het gaat van kwaad naar erger! F*ck het idiaalbeeld GEEN gelukkig persoon kan daar aan voldoen. Je gaat je er misschien eerst beter door voelen maar langzamerhand kom je er wel achter dat je jezelf beetje bij beetje laat lijden. Het hoeft niet zo te zijn als je er voor vecht.

Succes❤️

18 jun 2017, 00:06, Mai
3

Mai jij wilt dat iedereen anrexia heeft maa wil jij zwak en een verwend prinsesje zijn die eten weggooit wij hebben kasten vol en straks haaten ze jou wil jij zwak overkomen? je doet ons meer pijn en mai kun je ook lief oden en Eva i *8

18 jun 2017, 12:06, hoi
4

Heeyy, ik heb gisteren weer gegeten, niet veel en zo maar ik werd zeg maar gedwongen en heb veel gehuild en het was echt heel moeilijk, later voelde ik me heel slecht en ik weet wel dat eten goed is maar het voelt niet goed....

20 jun 2017, 11:06, Yara
5

Als je er de hele dag aan denkt heb je anorexia angst om eten

22 jun 2017, 11:06, Eva
6

Lieve Yara, hopelijk lees je dit. Je weet toch wel dat er nare gevolgen zijn. En wat voor lengte en gewicht heb jij. Anorexia je hoeft nier dun te zijn. Maar kots jij je eten uit. Pls Niet doen wij hebben allenmaal eten in europa en dan gooien we het weg. Volgens mijn heb jij een ziekte die niet vaak voorkomt anorexia 56.000 meisjes hebben het voedingscentrum is ook een site waar je het kan vinden. Ik ken niemand maar ja veel meiden zijn onzeker maar niet zo erg veel. Werd jij dan gepest, wil jij verdriet verwerken. Truwens hoi mensen die anorexia willen daarvoor is het ook erg. Die hebben ook hulp en liefde nodig. Je hoeft niet eens dun te zijn. Maar jij zit wel in de nesten. Het kliniek of terapie is ook heel erg saai en niet leuk natuurlijk. Maar zoek dan steun bij je vrienden. Je hebt het nodig voor je lijf. Anders ga je dood. Sterkte

24 jun 2017, 10:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.