Erg?

Heyy, ik heb al best lang wit slijm in mijn vagina en k ben 12 bijna 13 en nog niet ongesteld. Ik weet niet wat dit betekent weten jullie iets?

11 nov 2018, Lara.vds


Reacties

plaats reactie
1

Dat is afscheiding, heel normaal :)

11 nov 2018, 15:11, fleurxoxo
2

Hey Lara.vds,

Het witte slijm dat je hebt is idd afscheiding zoals fleur al aangeeft. Dit is het voorstadium van ongesteldheid. Het geeft dus aan dat je over een poosje voor het eerst ongesteld gaat worden. Hoe lang dit nog gaat duren is moeilijk te zeggen. Sommigen hebben maanden witte afscheiding voordat ze voor het eerst ongesteld worden, en anderen veel korter. Houd er voor de zekerheid maar rekening mee dat je nu elk moment ongesteld kunt worden en zorg ervoor dat je altijd iets van maandverband en/of tampons bij je hebt. Vlak voordat je ongesteld wordt krijgt het vaak een bruinrode kleur.

Je ongesteldheid zelf is dieprood van kleur en meer dan het witte slijm. Dit kan zo'n twee tot zeven dagen duren. Zorg er dan voor dat je om de paar uur je maandverband en/of tampon verwisselt.

Heb je zo genoeg informatie?

Liefs, Amy

12 nov 2018, 08:11, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.