Enorme Crush

Hey!

Ik heb echt een enorme crush op een jongen van mijn school!! Ik ken hem niet en heb eigenlijk nog nooit echt met hem gepraat. Hij is wel echt super knap, ik heb wel eens met zijn vrienden gepraat. Ik zei toen dat ik hem knap vond maar toen zeiden zijn vrinden dat hij een vrindin heeft. Laatst zei een van zijn vrienden tegen mij dat het uit was. Ik zei dat mijn crush me hoogstwaarschijnlijk niet eens kent!! Toen zei zijn vriend dat hij me van naam en uitzien kent. Ik wil heel graag met hem praten, maar ik ken zijn vrienden niet goed genoeg om te zeggen dat ik met hem wil praten! Ik weet niet wat ik moet doen...
HELP!

25 mei 2018, Stacy


Reacties

plaats reactie
1

Hey Stacy,

Wat spannend dat je die jongen zo leuk vindt en hij nu ook single blijkt te zijn!

Ik denk dat er maar één ding op zit als je graag met hem in contact wil komen... En dat is je stoute schoenen aantrekken en op hem afstappen en een gesprekje met hem aanknopen! Je kunt van tevoren vast gaan bedenken waar je het met hem over kunt hebben. Vraag bijvoorbeeld naar zijn hobby. Of iets wat jullie beiden leuk vinden en je zelf ook makkelijk over kunt praten. In ieder geval, stel veel vragen en laat zien dat je geïnteresseerd bent in hem!
Zou je dat durven?

26 mei 2018, 13:05, Amyxx
2

Hey Stacy

Leuk dat je crush nu single is maar nu denk je echt zo van wat moet je doen ? Nou 1 wat je moet doen is gewoon je zelf blijven en hem gewoon zelf op zoeken en praten in de chat ofzo en geef een jongen vaak complimentjes want dat vinden ze leuk praat niet NON stop met hem want dat vinden jongens irritant
En als je hem in het echt met je Praat probeer gwn jezelf te wezen en niet teveel aan hem te zitten als je meer tips wilt dan reageer je hier onder

Groetjes jasmijn

28 mei 2018, 07:05, Jasmijn
3

Sorry dat ik zo laat reageer!!!
Dankje Amyxx en Jasmijn

Ik heb geprobeerd met hem te praten maar steeds durf ik het niet en doe ik het toch niet, als ik dan thuis ben heb ik echt spijt.
Ik weet nuet hoe ik meer zelfvertrouwen kan hebben???

4 jun 2018, 21:06, Stacy
4

Hey Stacey!

Heel begrijpelijk dat het zo spannend voor je is!

Meer zelfvertrouwen krijg je vooral door dingen te doen die je eng of spannend vindt. Als je door de angst heen gaat merk je dat je veel meer kan dan je denkt. Maar dat is een groeiproces, neem je tijd daarvoor en doe het in kleine stapjes.

Wanneer zou je die leuke jongen wel durven benaderen?
Misschien eens samen met een vriendin ofzo?

Liefs!

5 jun 2018, 08:06, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.