Elkaar helpen boulimia te overwinnen..?

Hey ik ben een meisje van 15 jaar, 1.65 en 42 kilo... Ja dit is weinig maar ik kom ook niet zomaar zo licht. Ik heb namelijk boulimia... Ik spuug expres mijn eten uit en heb vaak last van eetbuien. Ik heb mijzelf in deze situatie gebracht en daarom wil ik het ook zelf, zonder hulp van bijvoorbeeld huisarts of school, weer overwinnen. Daarom zoek ik iemand die in dezelfde situatie zit als ik... Misschien kunnen we via contact elkaar helpen en motiveren om dit te overwinnen..?
Xxx

27 apr 2016, Needsomehelp<3


Reacties

plaats reactie
1

Bij mij is geen anorexia of boulimia geconstateerd. Wel heb ik enorme onzekerheden met mijn gewicht. Ik voel me altijd schuldig als ik boven de 600 kcal per dag eet en daarom probeer ik ook zoveel mogelijk daaronder te blijven. Ik weeg nu 59kilo, ben 171 cm en 16 jaar. Ik weet niet hoe ik van dit probleem af moet komen.. Ik wil gewoon normaal kunnen eten, zonder elke keer obsessief kcal te tellen en bang zijn om aan te komen. Ik zou het graag met iemand samen willen proberen..

27 apr 2016, 23:04, Emma
2

Ik heb ook hulp nodig.... Elkaar helpen is een goed idee maar het moet wel op deze site want hier zijn ook anderen die meelezen en we mogen toch geen contactgegevens uitwisselen van de moderator.
Ik heb heel erg veel last van vreetbuien en dan na een tijdje moet ik het uitspugen. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet ik wil gewoon normaal kunnen eten maar het lukt me niet....

3 mei 2016, 03:05, XD

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.