$ELF H@RM......

hey allemaal ik ben 13 en heb een zwaar verleden gehad me broer sneed zichzelf omdat me ouders wouden scheiden omdat me vader een alcholist was en agressief deed tegen mij mijn broer en mijn moeder en hij had ooit te diep gesneden en moest naar het ziekenhuis en nu een paar maanden later gaat alles weer goed behalve school ik word niet egt gepest maar egt door persoon zwaar geirriteerd en de klas gaat meedoen als zij doet alsof ik besmettelijk ben en ze lachen me uit en ik probeerde om mezelf te snijden idk why ik heb er egt geen reden voor en het begon met mijn sleutel en toen met een schaar geen bloed maar wel brandende lichte sneden en nu gaat het met een punterslijer mesje vandaag heb ik het gevonden en het geprobeerd en het bloeit niet vel en het doet est veel pijn en de reden wrm ik dit doe is denk ik omdat ik me alleen voel want ik ben er eergister achtergekomen dat me bff me ex leuk vind en hij haar ook terwijl ik nog niet over hem heen ben en ik ben bang dat me ouders de sneden gaan zien eerst deed ik op mijn arm en nu sinds vandaag met dat ene mesje op mijn buik en ik ben bang dat als ik ga douchen en me moeder komt kijken hoe het gaat en dats normaal btw dus niet zeggen ieuw je laat je moeder je gwn zien wnr je naakt bent ik ben zo opgegroeid dus k vind gwn normaal maar k ben bang dat ze mijn sneden gaat zien maar ik ga niet stoppen met snijden ik heb gevraagd voor therapie maar ik sta op de wachtlijst ik moet lang wachten voordat ik een therapeut heb en ja dat is dus mijn verhaal srry als het heel erg onlogisch lijkt maar ja.

9 jul 2017, help!!!


Reacties

plaats reactie
1

Lieve help!!!, als je ouders het zien is het beter. Snijden is niet de oplossing. En dan doe je hun ook pijn. Die pestkoppen weten niet wat er speelt. Als jij het verteld. Maar wel heel heftig. Sterkte nog met alles

10 jul 2017, 12:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.