Eindelijk de waarheid

Ik zit er al heel lang mee. Mijn vader en broer hadden ruzie gehad, al meer dan een jaar geleden. Nu zal je denken. “Wat is daar zo raar aan?” Nou deze ruzie is zo erg uitgelopen dat mijn vader mijn broer door het hele huis heeft getrapt. Mijn broer was zo bang en is toen anderhalve week weggeweest. Ik zit daar nog steeds zo erg mee, want hij is toen ook aan de drugs geweest.

Dan gaan we naar een jaar veder. “Vriendin” en ik kregen ruzie. Ik kon haar altijd alles vertellen, en dat deed ik ook.
Ik had/heb een dreppesie. Tijdens de ruzie zei ze dat ik een aandachtstrekker ben en een aansteller. Dat die verhalen “nep” zijn. Maar toch is het echt want ja ik heb bewijs op mijn armen staan en benen.

En dan de week dat alles goed ging tenminste dat dacht ik.
Maandag 5 november 2018 ging mijn beugel eruit, dolblij was ik.
Maar dan die vrijdag 9 november.
We moesten oversteken toen we naar school fietsten.
Bij de oversteekplaats, kwam er een auto aan, maar ik zag hem niet. De auto heeft niet optijd kunnen remmen. En toen lag ik daar. Degene die mij had ‘aangereden’ belde meteen de ambulance en politie. Er werd me vanalles gevraagd enzo.

Ambulance en politie kwamen met sirenes aan.
Ambulance broeders hielpen mij op de brancard en vroegen ook weer dingen, nettosalaris de politie.

Na een dagje ziekenhuis(die trouwens vlakbij mijn school is) waren we weer thuis. Ik had een gebroken neus, hoofdwond, tanden door de lip, opgezwollen lippen, gekneusde knie, hersenschudding en een dode tand. Ook had ik nog wat wondjes aan mijn gehemelte.

Toen heb ik 2 weken thuis gezeten en gerust.

Ik was na de 2 weken weer op school, maar het ging niet al te goed.
Vorige week woensdag zei die ene “vriendin” dat ik beter kon worden aangereden door een vrachtwagen of dat ik beter kon sterven bij het ongeluk. En dat alles mis ging bij mijn geboorte en nadat wij elkaar hebben ontmoet.

Ik was er klaar mee. Ik heb alles opgeschreven in een brief en die aan mijn ouders laten lezen.
Ze gaan me helpen.
En op school heb ik veel gesprekken gehad over wat me dwars zat enzo.

22 dec 2018, Alisha. L


Reacties

plaats reactie
1

Sterkte

23 dec 2018, 07:12, juliatje.
2

Dankje

23 dec 2018, 12:12, Alisha. L
3

Die vriendin van je is je vriendin niet, want zo hoort ze niet tegen je te doen.Je verdient beter en maak je niet druk, want sommige mensen kunnen gewoon geen begrip tonen.En als je vriendin gemeen is gewoon terug beledigen, en laten zien dat je niet over je heen laat lopen.Dan stopt ze vanzelf.

23 dec 2018, 13:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.