Eetstoornis of eetprobleem?

Hoi,

ik heb al meer dan een jaar problemen met eten. De laatste week zijn die problemen erger geworden. De hele vakantie wou ik wel afvallen maar het is er niet van gekomen. Ik had de "motivatie" niet. Ik ben terug begonnen omdat ik terug controle wou. En eindelijk dun wilde zijn. Ik heb nu ondergewicht door dat ik laatste dagen zo weinig eet. Ik ben bang dat mijn ouders er achter komen. Of dat ik naar een diëtiste moet, aankomen lijkt me gewoon super eng. Ik ben nu zeker bang nu mijn moeder 3 weken thuis is. Ik ben bang dat ik niet meer stiekem kan afvallen. *** En is dit een eetstoornis of een eetprobleem? Ik heb nu trouwens een BMI van 17.1 (1m62, 45 kg) en ik ben 15jaar.

Groetjes Sarah

*** dit topic is aangepast door de moderator

5 okt 2016, modegekmeisje


Reacties

plaats reactie
1

Sarah, ik denk dat jij een eetstoornis hebt.
Ik heb zelf ook een eetstoornis gehad en snap heel goed dat je doodsbang bent om aan te komen. Het is nu in ieder geval belangrijk dat je niet nog meer afvalt. Want weet je waar dat afvallen je brengt?? In het ziekenhuis. En dat wil je echt niet! Geloof me! Ondergewicht is heel slecht voor je en je voelt je ook echt verschrikkelijk. Kan je niet iemand in vertrouwen nemen om te vertellen dat je het moeilijk hebt??
Meisje ik wens je het zo toe dat je niet zo bang meer bent voor je gewicht en eten enzo.. je gaat echt niets bereiken met afvallen ofzo. Als je gwn gezond eet en sport blijf je gwn hartstikke slank.
Ik hoop dat dit je helpt
Xx

18 okt 2016, 09:10, Unicornn

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.