Eetpatroon afvallen

Hallo allemaal,

Ik ga vanaf nu dit eetpatroon volgen om af te vallen:
Ochtend: beker water
Pauze: fruit(meestal mandarijn) en halve fles water
Middag: 1 boterham met hartig met halve fles water
Tussendoor middag na school: glas water
Avond: gewoon 2 borden avondeten (meestal verschillend) en paar bekers water

Hoeveel kg zal ik hier ong per week mee afvallen?

Ps ik ben een meisje van 13 en weeg 58+ (zoiets) en ben 1m65 ong.

Alvast bedankt

19 apr 2017, Iemand


Reacties

plaats reactie
1

Je hoeft niet heel veel af te vallen hoor! Je hebt nog een prima gewicht. Probeer in plaats van minder te eten meer te bewegen! Als je minder gaat eten gaat je lichaam in slaapstand waardoor het juist eten opslaat in plaats van verbrand! Daardoor wordt je eigenlijk dikker. Dus eet gewoon gezond en beweeg veel! Dat is de beste manier

21 apr 2017, 09:04, Rararagirl
2

Beste iemand,

Proberen af te vallen... Misschien werkt het dan als je je gewicht echt 100% weet:) Ten eerste ben je in de puberteit, waardoor je gaat groeien en het niet handig is om af te vallen. Je gaat groeien! Dan moet je niet in een keer minder gaan eten.

Zo geef je aan dat je in de ochtend niks eet. Dat is hellemaal niet goed zelfs! Ontbijt is het belangrijkste!! Dan kan je beter maar een bord in de avond eten dan niks in de ochtend. In de ochtend heb je dan namelijk nog een hele dag voor je en die moet je natuurlijk wel een beetje goed beginnen.

Zo kan je ook meer fruit gaan eten tussendoor. En misschien in de Avond hardlopen. Fruit zal je zeker ook helpen!
Vooral geen maaltijden gaan overslaan!

Als je ooit nog vragen hebt je kan mij mailen: ***

Veel suc6
knuffel Sterre.

25 jun 2017, 00:06, sterre
3

je bent gewoon dun vind ik geen reden haha

25 jun 2017, 12:06, hoi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.