eetneigingen

hee, Ik wil echt heel graag afvallen, maar dat lukt me niet. ik ben 14 jaar en ben al uitgegroeid, misschien nog 2 of 3 centimeter maximaal.
Ik heb vreselijk last van eetbuien. Het lukt me soms om niet even naar de winkel te lopen (die is bij mij letterlijk om te hoek). maar als ik dat naar de winkel ga, dan koop ik meteen voor 5-8 euro chocola en chips enzo. Ik weet dat ik dit echt niet moet doen maar ik kan het niet tegenhouden (dit eten is dan ook in 1 tot 3 dagen op). En als ik niet naar de winkel ben geweest dan zoek ik wel wat te eten in mijn eigen huis
En wat ik nog vervelender vind is dat ik blijf aankomen.
Ik wil 55 kilo wegen, maar ik weeg 59 kilo.
Wie weet een manier hoe ik mijn eetbuien kan verminderen en het liefst stoppen? en ook hoe ik kan afvallen zonder minder dan de dagelijkse behoefte te eten?

29 mei 2015, I.Just.Don't.Get.Myself


Reacties

plaats reactie
1

Bij de Kruidvat kan je voor €3,99 chroomtabletten kopen, daardoor krijg je minder snel honger en ga je dus ook minder eten. Als ik het me goed herinner zitten er 60 in een potje en je moet er per dag 1 innemen dus kan je er 2 maanden mee doen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt x

30 mei 2015, 09:05, XxTxX
2

zijn dat gezonde tabletten?
En dan moet ik het kopen zonder dat mijn ouders ervan af weten.
Mijn vader zegt dat ik teveel snoep en een beetje een buik krijg maar mijn moeder zegt weer dat ik er gezond en perfect uitzie..
zal ik dat dan wel doen?

30 mei 2015, 10:05, I.Just.Don't.Get.Myself
3

Chroom zit in best veel eten dus het lijkt me niet echt ongezond.

30 mei 2015, 10:05, XxTxX
4

wauw.. Ik herken dit echt heel erg. Ik ben ook 14 en heb bijna de hele dag zin in eten (ik ben ook uitgegroeid) Ik probeer gezonder te eten en in plaats van chocolade te pakken een salade te maken die ik ook lekker vind. Ook doe ik meer m'n best om te bewegen. Ik wil namelijk gwn mijn oude strakke buikje terug! ik probeer ook meer te drinken want dit schijnt ook te helpen :)

11 jul 2015, 19:07, Rooz

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.