eerste stap zetten?

Vanaf dit schooljaar zit er een nieuwe jongen in mijn klas. Vanaf de eerste dag vond ik hem al supermooi maar nu merkte ik dus dat ik hem leuk vind. Ik heb het gevoel dat hij me ook leuk vind omdat hij in mijn buurt wilt zijn en steeds probeert gesprekken te beginnen. Maar het probleem is dat als ik iemand leuk vind ik het tegenovergestelde doe van wat ik eigenlijk wil doen. Om een beetje duidelijker te zijn wou ik aan hem vragen als hij eens iets leuk wil gaan doen met me, maar ik durf niet. Als hij me afwijst zit ik het hele jaar nog bij hem in de klas (lekker akward) en ik wil de vriendschap ook niet verpesten. Zou ik de eerste stap zetten of eerst duidelijkere signalen geven en wachten tot hij het doet?

14 okt 2018, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

ik zou zelf nog ietsjes langer wachten en soms misschien vragen of hij wilt samenwerken op school. Als jullie dat doen dan praten jullie gewoon een beetje en werken en dan langzaamaan kan je vragen of jullie misschien samen naar de stad kunnen gaan of naar de bioscoop ofs. ik weet niet of dit goed is hoor want ik heb nog niet een vriendje gehad maar hoop dat je hieraan wat hebt. maar ik weet zeker dat je het kan. (ps ik ben 13 i know heel laat voor geen vriendje maar boeie) doei en veel geluk met die jongen! bye

16 okt 2018, 16:10, justsingle
2

alles hij insta heeft ofzo dm hem en tip begin over huiswerk ofzo en klik perongeleuk op hartje en kijk wat hij doet en alles hij ni rea haal het weg en zeg was perongeleuk

19 feb 2019, 21:02, mocro200553

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.