Eerste keer vibrator

Ik wil eens een vibrator proberen maar weet niet wat ik moet verwachten.

- Hoe was je eerste ervaring met een vibrator?
- Wel type vibrator was het?
- Hoe oud was je?
- Gebruik je nog steeds een vibrator?

29 jan 2020, Anonieme meid

Reacties

plaats reactie
1

Koop een iets betere. Zoek op youtube kanaal van tess test die legt je alles uit

29 jan 2020, 09:01, Bikinigek
2

Een vibrator is echt lekker.
Mijn eerste keer was toen ik er een vond in het nachtkastje van mijn vader. Ze gebruiken hem blijkbaar soms. (Of misschien alleen, dat kan ook, maar dat denk ik niet, anders ligt hij er niet zomaar bij mijn vader) Dat was ook de eerste keer dat ik een mega orgasme kreeg, bij mij gaat dat niet zo gemakkelijk. Ik was 13 geloof ik, ik ben nu 16
Ik heb er nu een zelf gekocht, bij een drogisterij, schaam, schaam maar ik had het er voor over en gebruik hem veel. Het is heftiger klaar komen dan met vingeren. Maar mega lekker relaxed

20 feb 2020, 18:02, Jjanneke
3

Mijn vibrator is een gewone rechte. Hij zoemt geel zachtjes als hij aan is. Onder het dekbed hoor je niks. Is mega prive!

20 feb 2020, 18:02, Jjanneke
4

Koop een gewone rechte vibrator min. 16 cm lang en een diameter van 2,5 of 3 cm, met KRACHTIGE TRILLINGEN en verschillende frequenties. Zachte trillingen ben je snel beu, zeker als je hem ook in je kontje wil gebruiken. Klinkt misschien raar, maar geloof me het is zooooooo veel lekkerder in je kontje. Ik gebruik de mijne nu eigenlijk 80% voor mijn kontje en maar 20% voor mijn vagina. Als ik hem voor mijn vagina gebruik dan is het bijna altijd in combinatie met zo'n stalen buttplugje. Anale seks vind ik helemaal niets, maar een vibrator erin is intussen bijna dagelijkse kost. Zowel het gevoel als de mega orgasmes zijn echt verslavend! Ben ermee begonnen toen ik 15 was en na 5 jaar smacht ik er nog steeds naar.

4 mrt 2020, 18:03, Lara
5

Ik was 18 toen mijn vriendin mij een prostaat massage gaf met haar gouden vibrator. De eerste 20 minuten waren relax maar zeer geil. Wat daarna volgde was mijn heftigste orgasme ervaring ooit. Alsof mijn hele lichaam klaar kwam en dit 3x na elkaar in nog geen 10 min. tijd denk ik.
Ik was er gelijk een beetje aan verslaafd. Mijn huidige vriendin staat er niet voor open dus nee, ik gebruik hem niet meer.

29 mrt 2020, 13:03, Mr.21
6

Womanizer of pixy wands kan ik aanbevelen

30 mrt 2020, 10:03, Bikinigek
7

@mr.21: voor mij een gelijkaardig verhaal. Alleen had ik geen vriendin. Na het zien van filmpjes over tushy massages en het lezen over ervaringen hiermee werd ik zo nieuwsgierig dat ik een vibrator kocht en besloot om mezelf een tushy massage te geven. Sindsdien doe ik het minstens 1x per week als ik even tijd heb. 9/10 kom ik ook daadwerkelijk tot een anaal orgasme. Het leukste is dat je meerdere keren kan klaarkomen, zoals een vrouw. De orgasmes zijn inderdaad ook veel intenser. Je moet er wel je tijd voor nemen.

31 mrt 2020, 16:03, Anaal orgasme expert
8

Was 17 jaar. Vond het een heel prettig gevoel maar intussen weet ik ook dat echte seks beter is.

31 mrt 2020, 23:03, Sofie
9

Was 17 jaar. Vond het een heel prettig gevoel maar intussen weet ik ook dat echte seks beter is. Ik gebruik hem soms nog als aanvulling bij de seks.

31 mrt 2020, 23:03, Sofie
10

Ik was 16. Ik vond het geweldig. Ben er sindsdien een beetje aan verslaafd. Kan geen 3 dagen zonder.

2 apr 2020, 16:04, Nadia

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer