Eerste keer vibrator

Ik wil eens een vibrator proberen maar weet niet wat ik moet verwachten.

- Hoe was je eerste ervaring met een vibrator?
- Wel type vibrator was het?
- Hoe oud was je?
- Gebruik je nog steeds een vibrator?

29 jan 2020, Anonieme meid


Reacties

plaats reactie
1

Koop een iets betere. Zoek op youtube kanaal van tess test die legt je alles uit

29 jan 2020, 09:01, Bikinigek
2

Een vibrator is echt lekker.
Mijn eerste keer was toen ik er een vond in het nachtkastje van mijn vader. Ze gebruiken hem blijkbaar soms. (Of misschien alleen, dat kan ook, maar dat denk ik niet, anders ligt hij er niet zomaar bij mijn vader) Dat was ook de eerste keer dat ik een mega orgasme kreeg, bij mij gaat dat niet zo gemakkelijk. Ik was 13 geloof ik, ik ben nu 16
Ik heb er nu een zelf gekocht, bij een drogisterij, schaam, schaam maar ik had het er voor over en gebruik hem veel. Het is heftiger klaar komen dan met vingeren. Maar mega lekker relaxed

20 feb 2020, 18:02, Jjanneke
3

Mijn vibrator is een gewone rechte. Hij zoemt geel zachtjes als hij aan is. Onder het dekbed hoor je niks. Is mega prive!

20 feb 2020, 18:02, Jjanneke
4

Koop een gewone rechte vibrator min. 16 cm lang en een diameter van 2,5 of 3 cm, met KRACHTIGE TRILLINGEN en verschillende frequenties. Zachte trillingen ben je snel beu, zeker als je hem ook in je kontje wil gebruiken. Klinkt misschien raar, maar geloof me het is zooooooo veel lekkerder in je kontje. Ik gebruik de mijne nu eigenlijk 80% voor mijn kontje en maar 20% voor mijn vagina. Als ik hem voor mijn vagina gebruik dan is het bijna altijd in combinatie met zo'n stalen buttplugje. Anale seks vind ik helemaal niets, maar een vibrator erin is intussen bijna dagelijkse kost. Zowel het gevoel als de mega orgasmes zijn echt verslavend! Ben ermee begonnen toen ik 15 was en na 5 jaar smacht ik er nog steeds naar.

4 mrt 2020, 18:03, Lara
5

Ik was 18 toen mijn vriendin mij een prostaat massage gaf met haar gouden vibrator. De eerste 20 minuten waren relax maar zeer geil. Wat daarna volgde was mijn heftigste orgasme ervaring ooit. Alsof mijn hele lichaam klaar kwam en dit 3x na elkaar in nog geen 10 min. tijd denk ik.
Ik was er gelijk een beetje aan verslaafd. Mijn huidige vriendin staat er niet voor open dus nee, ik gebruik hem niet meer.

29 mrt 2020, 13:03, Mr.21
6

Womanizer of pixy wands kan ik aanbevelen

30 mrt 2020, 10:03, Bikinigek
7

@mr.21: voor mij een gelijkaardig verhaal. Alleen had ik geen vriendin. Na het zien van filmpjes over tushy massages en het lezen over ervaringen hiermee werd ik zo nieuwsgierig dat ik een vibrator kocht en besloot om mezelf een tushy massage te geven. Sindsdien doe ik het minstens 1x per week als ik even tijd heb. 9/10 kom ik ook daadwerkelijk tot een anaal orgasme. Het leukste is dat je meerdere keren kan klaarkomen, zoals een vrouw. De orgasmes zijn inderdaad ook veel intenser. Je moet er wel je tijd voor nemen.

31 mrt 2020, 16:03, Anaal orgasme expert
8

Was 17 jaar. Vond het een heel prettig gevoel maar intussen weet ik ook dat echte seks beter is.

31 mrt 2020, 23:03, Sofie
9

Was 17 jaar. Vond het een heel prettig gevoel maar intussen weet ik ook dat echte seks beter is. Ik gebruik hem soms nog als aanvulling bij de seks.

31 mrt 2020, 23:03, Sofie
10

Ik was 16. Ik vond het geweldig. Ben er sindsdien een beetje aan verslaafd. Kan geen 3 dagen zonder.

2 apr 2020, 16:04, Nadia
11

Hahahaha voor de heel jonge meisjes een tip: Op amazon zijn er v... die op een lippenstift lijken, die kun je makkelijk in je kamer verstoppen. Ik durf het niet tekopen :(

6 jul 2020, 06:07, Lotte12
12

Ik loop hem wel voor je Lotte

28 jul 2020, 15:07, Pussylover
13

Ik vind het heel lekker en gek genoeg gebruik ik hem vaak in een ritueel van eerst een eetbui, dan braken, dan masturberen om van het gevoel weer rustig te worden. Ik lig altijd op mijn buik op een kussen en dan vibrator onder mij tegen mijn clitoris en ook er heen en weer over gaan
Op mijn rug liggen en klaar komen lukyij niet. Wel zittend als ik bv GTST kijk

31 jul 2020, 04:07, Lotte435
14

Ik was 17 jaar. Ik wou eens iets anders dan gewoon masturberen. Ik was heel nieuwsgierig naar het befaamde anale orgasme. Met mijn vingers was lekker maar klaarkomen lukte mij niet dus ik kocht een speciale prostaat vibrator. Toen ik hem aankreeg trilde ik van de opwinding. Eenmaal hij erin zat zette ik de vibraties aan en gelijk bevond ik me in een andere wereld. Ik liet mijn penis links liggen focuste mij 100% op mijn prostaat. 20-30 min. volgde het heftigste en meest intieme orgasme dat ik ooit had gehad. Na het klaarkomen voelde de vibraties nog lekker dus ik ging nog even door om na te genieten. Nog geen 10 min. later volgde een 2e orgasme, nog heftiger. Ik wou blijven doorgaan voor een 3e, maar ik was te uitgeput. Sindsdien gebruik ik hem minstens 2x per week. Mijn record is 4x klaarkomen.

1 aug 2020, 09:08, Herenstrings
15

wat is een goede online vibrator?

2 aug 2020, 21:08, anoniemer
16

Hangt er vanaf waar hij voor dient en wat je lekker vind. Met een gewone staafvibrator kan vrijwel alles doen. Maar je hebt ook special vibrators voor de clitoris of anaal. Als je een flexibele koopt let er dan wel op dat hij weekmakervrij is. Verder raad ik je aan een te kopen met verschillende vibratie standen en met zo krachtig mogelijke vibraties.

4 aug 2020, 07:08, Lara
17

Aan degene die die lippenstift-v... voor mij wil kopen hoe wil je dat doen?

3 nov 2020, 14:11, Lotte12
18

@lotte12 trap daar niet in...

3 nov 2020, 15:11, Bikinigek
19

Maar hoe moet ik het dan anders doen?

10 apr 2021, 13:04, Lotte12
20

Lotte12 geef niet je adres maar je kunt gewoon winkel in lopen kruidvat verkoopt er al

11 apr 2021, 01:04, Bikinigek
21

ik was 16 toen ik het voor het eerste gebruikte mn vader kocht die voor me

15 apr 2021, 15:04, nova
22

Gadver

16 apr 2021, 00:04, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.