eerste keer ongesteld

Heyy,

Ik ben 11 jaar en ben gisteravond ongesteld geworden. Mijn vriendinnen zijn sowieso 2 tot 6 maanden ouder dan mij. Maar hun zijn niet ongesteld en ik wel is dat normaal?
ik durf het niet te zeggen!
Wat is het beste tegen kramp en buikpijn?

23 mei 2015, loïs


Reacties

plaats reactie
1

Ik was ook 11 ondertussen ben ik al 13 . Het kan geen kwast de een is eerder de ander later . Maak je geen zorgen.

23 mei 2015, 09:05, Mainiac
2

Hoi,
Iedereen heeft verschillend, ik wass zelf 13;p ben nu 18 .
Maar het is dus volkomen normaal en je kunt het gewoon zeggen tegen je moeder ofzooo:)

Tegen kramp enzo: Wat meestal helpt is voorover zitten zeg maar met je hoofd op jje schoot:p
Of lekker warm douchje, warme kruik in bed.. Paracetemol kan ook:-)
Succes ermee en het lijkt erger dan het is;-)
X Lindsey

23 mei 2015, 12:05, Lindsey
3

11 jaar is een normale leeftijd hoor ;)
Er is een soort van paracetamol die heel goed werkt tegen krampen, ik gebruik het zelf ook altijd. ubiprofen werkt ook goed, alleen is dat ook heel handig als je wat heviger ongesteld bent. Wat het beste werkt tegen een vervelend gevoel tijdens je menstruatie zijn voor mij toch altijd al chocolade koekjes. Je moet trouwens helemaal niet bang zijn om het tegen je moeder te zeggen, want iedereen wordt ongesteld. Good luck x Lola

25 mei 2015, 00:05, Lola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.