Eerse Bh

Hallo, ik ben een meisje van 14 jaar en ik draag nog geen bh. Ik wil er wel graag een gaan dragen, maar ik weet niet hoe ik het moet vragen aan mijn moeder. Mijn moeder is wel open, dus ik denk dat ze me niet raar zou aankijken, maar toch ik weet niet hoe ik het moet vragen. Hebben jullie miss ideeen alvast bedankt😉

15 mrt 2018, Anoniemmmm


Reacties

plaats reactie
1

Beste Anoniemmmm,
er zijn al heel veel topics hierover. Zoek eens of je er een kan vinden waar al genoeg tips te vinden zijn.

15 mrt 2018, 16:03, Appelflap
2

Hoi! Je zou het gewoon moeten vragen aan je moeder. Het is heel normaal om een bh te dragen op die leeftijd. Ga lekker de stad in met je moeder om een bh te shoppen, zij kan je dan gelijk helpen met welke cup je nodig hebt. Het scheelt dat ze open is! Vraag het aan je moeder en wees niet bang, want een bh dragen is gewoon een normale gewoonte! ;) Succes!

16 mrt 2018, 16:03, ceydadolduuuur
3

Ik heb het in groep zeven al aan mijn moeder gevraagt en het was niet heel raar ofzo

20 mrt 2018, 22:03, Cfuc
4

mijn eerste BH kocht ik bij de zeeman. dat was een cup 65 AA. die heb ik samen met me moeder daar gekocht.

21 mrt 2018, 13:03, #k#

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.