Eerlijk vragenlijst invullen..

Hallo
Ik moet ieder jaar een vragenlijst invullen ovet mezelf, met vragen zoals: ben je tevreden met je uiterlijk, gewicht etc. En zoals: heb je veel vrienden? En hoe t op school gaat enzo
Dat moet gwn omdat ik in een pleeggezin woon en dan gaan ze dat evalueren enzo. Maar ik vul daar dus nooit de waarheid in omdat ik dat niet durf. Ik heb namelijk superveel zelfmoordgedachten ik haat mezelf ik vind mezelf dik en ik snij (sneed) en ik heb eetbuien en ik steel eten uit de la (zoals koekjes snoep enzo). Maar ik ben bang dat als ik het eerlijk invul dat mn ouders en mn pleegouders en een mevrouw die dat gaat evalueren raar gaan vinden aangezien je helemaal niks aan mij merkt zegmaar. Ze vroeg de vorige keer ook: vind je jezelf mooi? Ik zei ja. Want mn pleegouders en ouders zaten erbij. En toen zei ze: echt? Ik zei weer ja. Maar ik durf het dus echt niet, dus zal ik het doen of niet...
Alv bedankt!!!❤

8 mei 2017, Insecure


Reacties

plaats reactie
1

Tuurlijk moet je gewoon eerlijk zijn! Want als je niet de waarheid verteld dan kunnen ze er ook niks al doen, dus dan wordt het miss alleen maar erger...
gewoon eerlijk zijn dus! Veel succes :)

9 mei 2017, 17:05, ****
2

Eerlijk zijn!

9 mei 2017, 18:05, Pabo
3

Ik vul die lijsten ook nooit helemaal eerlijk in, vooral omdat er 10tallen klasgenoten om me heen zitten die mee kunnen kijken op mijn comouterscherm en ik niet wil dat hun persoonlijke dingen weten. Ook wil ik niet dat mensen helemaal bezorgd over me gaan doen omdat er een klein dingetje dwars zit..

19 mei 2017, 19:05, X
4

Inderdaad gewoon eerlijk zijn over ALLES.

18 jul 2017, 19:07, Eva
5

Het is inderdaad handig om gewoon eerlijk te zijn. Ze zullen je echt niet raar vinden of iets negatiefs denken. Ik denk eerder dat ze het erg voor je zullen vinden dat je je zo slecht voelt en dat ze je willen helpen. Jij zou toch ook niet negatief over een ander denken als je erachter komt dat ze problemen hebben? En bovendien, die mevrouw vroeg niet voor niks 'echt?'. Dat laat zien dat ze misschien al iets vermoedt en dat ze het dus zeker niet raar zal vinden.

21 jul 2017, 15:07, H

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.