Eenzaam en problemen

Hoii, ik ben sinds 2 jaar in de knoop met mijzelf. Waar moet ik beginnen. Het begon allemaal toen ik met een jongen was eind 2018 hij had een depressie en sleurde mij erin mee. Ik was al altijd verdrietig maar was toen gefocust op de goeie dingen. Toen ik met hem had bracht bij het slechte in me naar boven. Ik begon mezelf te snijden waardoor ik nu nog steeds littekens had en me pijn te voelen. Ik heb sinds klein een fucked up jeugd gehad. Begin dit jaar was het uit ik maakte het uit want wat wij hadden was ongezond een tijdje dacht k dat alles goed ging met mij tot k meer zo alleen voelde en me elke nacht in slaap huil ik weet niet waarom! Ik begin nu zoveel weer te voelen wil mezelf pijn doen en voel me eenzaam. En er gebeuren zoveel nare dingen in een kortte tijd. En kan der met niemand over praat. Maar ben blij dat ik me verhaal kon delen hierop

27 aug 2020, Anuellover


Reacties

plaats reactie
1

Hey, ik ben sinds een paar maanden bij Join-us. Dat is een organisatie voor eenzame kinderen/jongeren. Je zou eens op hun site kunnen kijken of ze ook een groep bij jou in de buurt hebben. Ik heb daar veel mensen leren kennen en we doen nu regelmatig samen leuke dingen!
Je zou ook op een sport kunnen om mensen te ontmoeten.
Heb je al wel hulp van een psycholoog voor je problemen? Praten helpt!

29 aug 2020, 11:08, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.