Één meisje probeert mn hele leven te verzieken en zet iedereen tegen me op.

Hey allemaal,
Er is een meisje genaamd V en ze probeert letterlijk mn hele leven te verzieken maar ik zal beginnen bij het begin.
Van Groep 4 t/m 6 (basisschool) waren we beste vriendinnen, we spraken iedere dag af en hadden het altijd leuk samen.
En opeens in groep 7 mocht ze me niet meer en ging heel erg kut doen.
Op de basisschool had ik dit nog niet zo door maar toen ik in de brugklas zat wel.
We kwamen gelukkig niet op dezelfde school alleen omdat ze in mn dorp woont en we daar een vriendengroep hebben waar zij dus ook in zit zie ik haar nog best vaak. Ook is ze super populair en zowat de hele stad kent haar. Maar wat ze dus allemaal is gaan doen op de middelbare zal ik eff uitleggen.
1. Ze verspreid ongelofelijk veel roddels over me.
2. Ze zet iedereen tegen me op waardoor ik superveel haters krijg enz.
3. Ze verspreid hele heftige fotos van me. allebei van 3 jaar geleden. een foto waar ik alleen in ondergoed sta (ik droeg toen nog geen bh maar kreeg wel al tepels) en nog een andere heftige foto maar wil niet dat ik herkent word dus zeg ik die even niet.
4. Ze heeft gezegt dat ik zelfmoord mag plegen.
5. Ze probeert al mijn vriendschappen kapot te krijgen.
6. ze probeert mijn relaties kapot te krijgen.

die dingen doet ze al allemaal en dit is nu bijna 2 jaar bezig. ik dacht dat het wel zou ophouden als ik er geen aandacht aan gaf maar het stopt maar niet. ik krijg die fotos dagelijks doorgestuurd door allemaal mensen die ik niet ken en zowat heel de stad heeft ze.

Wat moet ik doen?

Groetjes K

11 jan 2018, MeisjeUitZwol123


Reacties

plaats reactie
1

Lieve MeisjeUitZwol123, dat is echt heel kut. Maak haar terug belachelijk, jou vrienden nemen het op. Praat er ook over. En ga laten zien, hoe sterk je bent. En vraag om hulp. Pak haar stiekem terug. En spreek ergens anders af. Jij bent te lief voor haar. 💖

11 jan 2018, 18:01, Eva🍩
2

Wat een stom mens. En niks van aantrekken. Blokkeer haar op alles en zeg tegen je vrienden dat een meisje allemaal roodels over jezegt zodat je hun niet kwijt raakt.

11 jan 2018, 19:01, .
3

hey @eva, terugpakken heeft geen zin want ze is veel sterker als mij omdat ze super populair is. Maar heb je dan specefieke ideeën? toch av heel erg bedankt dat je reageerd! xx K (dit is mn account had eerst nog geen account)

11 jan 2018, 19:01, meisjeinlove
4

thanks anoniempje boven me^, ik had dr eerst indd overal op geblokt maar toen ging ze tegen iedereen zeggen dat ik zielig enz was en toen gingen al haar vrienden me dm'en. maar toch bedankt <3

11 jan 2018, 19:01, meisjeinlove
5

Hee lieve meisjeinlove, ik zou dan jou sterke vrienden vragen en belonen, maar hun niet laten vechten. En vragen of een volwassen persoon kan helpen. Ga bijvoorbeeld met de kindertelefoon praten. En je kan haar belachelijk maken😅. Haar lelijkste foto bewerken. Of via haar een domme post sturen. Zo moet het.

11 jan 2018, 19:01, Eva✨
6

Een goede vriendin van mij kan accounts hacken. Zou het misschien een idee zijn om haar account te hacken en dan allemaal domme dingen erop te zetten? wel fotos bijv die niet ik heb gemaakt fs of die alleen ik heb want dat valt een beetje teveel op.

11 jan 2018, 20:01, meisjeinlove
7

Waar heb je over?

12 jan 2018, 11:01, V
8

@V hoe bedoel je?

12 jan 2018, 14:01, meisjeinlove
9

Ik zou het met alle liefde doen.

12 jan 2018, 16:01, Eva🍩
10

99 gram mijn bericht was prima , ik help iemand die last heeft van een persoon die haar leven probeert te verpesten het gaat om heftige foto,s ! en jullie verwijderen mijn bericht !

13 jan 2018, 17:01, juliatje.
11

Soms verwijderen ze belangrijke berichten. En dan moeite voor die berichten. Het gebeurt ook met belangrijke onderwerpen. Het is wel jammer, dat er steeds zoveel verwijderd word. Ook belangrijke berichten. 😬

14 jan 2018, 10:01, Eva🍩
12

@juliatje, kun je maybe nog eens sturen wat je ongv zei? ik geloof dat het hele goede dingen waren xx

14 jan 2018, 10:01, meisjeinlove
13

3 volle berichten verwijderd ! zoek tips op het internet op want als ik het stuur word het verwijderd.

14 jan 2018, 14:01, juliatje.
14

@juliatje o triest dit

14 jan 2018, 18:01, meisjeinlove
15

klopt

15 jan 2018, 07:01, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.