Een meisje die zich buitengesloten voeld

Heyy, ik heb atvies nodig.

Er zit een meisje bij mij in de klas, die vanaf het begin van het jaar (begin schooljaar) nieuw is (ik zit in de 2e klas). Ze is niet de knapste en wordt best wel buitengesloten. Ik vind haar ook niet aardig en ga eigenlijk ook liever niet met haar om. Maar zij vind mij wel aardig. Ik ben de enige zowat uit mijn klas die nog een beetje met haar om gaat. Maar nou is ze dus vandaag naar mij toe gekomen, om met me te praten over 'haar probleem'. Ze heeft me alles vertelde. Maar ik heb geen idee wat ik met haar aan moet. Dat is niet gemeen bedoeld, maar ik vind haar niet bepaalt leuk ofzo... en zij komt mij om advies vragen.
Wat moet ik nou met haar aan? Moet ik nou uit medelijden haar vriendin worden?

Pliezzzzzz willen jullie advies geven?

25 mei 2016, Annoniem


Reacties

plaats reactie
1

Als je geen vrienden met haar wil zijn dan niet. Uit medelijden vrienden worden is voor haar ook niet leuk. Breng het niet te hard over. Maar maak het wel duidelijk. Mijn advies voor haar zal zijn wees gwn jezelf dan komen er vanzelf mensen naar je toe. Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjess,
S.O.S.

25 mei 2016, 17:05, S.O.S.
2

Ze heeft het waarschijnlijk al moeilijk genoeg, en als jij haar dan ook nog laat stikken dan is het echt heel erg zielig!

Mijn advies: je hoeft geen vrienden te zijn, BLIJF aardig doen. Dit heeft zij echt nodig, hoe zou jij het vinden als je niemand had en je 1 meisje leuk vind en zij mag jou niet en zij jou dan OOK nog laat vallen....?

26 mei 2016, 18:05, Naomix
3

wees een 'schoonzus', zo iemand die advies geeft als ze erom vraagt maar niet met haar rondhangt of troost enzo

Vraagt ze om advies, zeg dan dat jij geen ervaring hebt, maar ze heeft vast vrienden buiten school enzo. ik weet niet... ik was (en ben nog steeds een beetje) het lonertje van de klas maar ik leefde er gewoon mee en ging met kinderen uit andere klassen om, mensen van sport enzo...

ik hoop dat je er iets aan hebt!

26 mei 2016, 20:05, Jolalola
4

Het hoeft nie per se als je niet wilt😉

27 mei 2016, 22:05, yolo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.