Een liefde of niet?

Hoi lieve iedereen, ik heb nog bijna nooit een gek gevoel gehad. Ik heb bijna 2 jaar geleden een goede vriend leren kennen. Maar ik vond hem altijd raar. En hij had heel veel fantasie. Hij had wel een vriendin. Maar ik hoopte dat hij mijn niet leuk vond. Ik had wel in dat jaar een moeilijke tijd. Over mijn NAO vriendin (nu nog), en de juffen, en ruzie met mijn ouders. Ik mag ook niks na school doen. Maar hij had wel verkering met haar. Maar zij sloeg hem best vaak. Hij was niet echt verlieft. Hij werd heel vaak geslagen, en daar lag hij echt wakker van. Maar toen het volgende schooljaar begon, werden hij en ik steeds meer vrienden. Maar als hij ruzie had met mijn voelde ik me heel rot. En ik wou steeds dat hij naast me ging zitten. Ik kreeg door hem ook veel fantasie. Bijvoorbeeld dat wij logeren bij elkaar. Hij vroeg me ook verkering maar toen was ik niet op hem. Maar hij ging dan weer met mijn en de andere. Eerst deed ik nep-verkering. En toen kreeg hij ook anderen. Maar ik geloof dat ik echt op hem ben. Mijn vriendin zou me gek vinden. Ik ben zo hopeloos. Ik moet het gewoon vragen, en dat durf ik wel. Want hij zegt wel ja denk ik. En hij vroeg ook heel vaak om verkering of tips. Wij kunnen heel veel kwijt. Maar ik ben op hem maar nog een andere jongen. Ik begrijp dit niet op 2 of 3 jongens tegelijk kan niet. En de andere ziet denk ik niks in mijn. En Denzo (die jongen) zij dat er op zijn telefoon i love Eefje stond. Hij noemt mijn Eefje. Sorry voor het lange bericht. En voor de vele forum's. Ik ben echt een kletskous. Liefs Eva 💕💗

PS: ik ben geen lesbi, hij is een jongen die heel soms op jongens valt. Hij is Bi. Is dit gek? Ik ben gewoon iemand die alleen op jongens valt.

13 aug 2017, Eva

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer