Een liefde of niet?

Hoi lieve iedereen, ik heb nog bijna nooit een gek gevoel gehad. Ik heb bijna 2 jaar geleden een goede vriend leren kennen. Maar ik vond hem altijd raar. En hij had heel veel fantasie. Hij had wel een vriendin. Maar ik hoopte dat hij mijn niet leuk vond. Ik had wel in dat jaar een moeilijke tijd. Over mijn NAO vriendin (nu nog), en de juffen, en ruzie met mijn ouders. Ik mag ook niks na school doen. Maar hij had wel verkering met haar. Maar zij sloeg hem best vaak. Hij was niet echt verlieft. Hij werd heel vaak geslagen, en daar lag hij echt wakker van. Maar toen het volgende schooljaar begon, werden hij en ik steeds meer vrienden. Maar als hij ruzie had met mijn voelde ik me heel rot. En ik wou steeds dat hij naast me ging zitten. Ik kreeg door hem ook veel fantasie. Bijvoorbeeld dat wij logeren bij elkaar. Hij vroeg me ook verkering maar toen was ik niet op hem. Maar hij ging dan weer met mijn en de andere. Eerst deed ik nep-verkering. En toen kreeg hij ook anderen. Maar ik geloof dat ik echt op hem ben. Mijn vriendin zou me gek vinden. Ik ben zo hopeloos. Ik moet het gewoon vragen, en dat durf ik wel. Want hij zegt wel ja denk ik. En hij vroeg ook heel vaak om verkering of tips. Wij kunnen heel veel kwijt. Maar ik ben op hem maar nog een andere jongen. Ik begrijp dit niet op 2 of 3 jongens tegelijk kan niet. En de andere ziet denk ik niks in mijn. En Denzo (die jongen) zij dat er op zijn telefoon i love Eefje stond. Hij noemt mijn Eefje. Sorry voor het lange bericht. En voor de vele forum's. Ik ben echt een kletskous. Liefs Eva 💕💗

PS: ik ben geen lesbi, hij is een jongen die heel soms op jongens valt. Hij is Bi. Is dit gek? Ik ben gewoon iemand die alleen op jongens valt.

13 aug 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Wil iemand reageren?

21 aug 2017, 19:08, Eva
2

Hey Eva!

Ik zou met hem gaan praten.
En als je hem echt leuk vind, en je het zeker weet, vraag hem dan verkering❤️
Je hoeft je er echt niet voor te schamen. Het zijn jouw gevoelens, en daar vallen geen grappen over te maken. Je vriendinnen zullen het echt niet raar vinden, zij zullen waarschijnlijk altijd achter je staan, want daar zijn vriendinnen voor.

Ik zou het doen😊

Liefs, Quinty

22 aug 2017, 00:08, Quinty⭐️
3

Lieve Quinty, bedankt dat is heel aardig van je. Ik ga er wat mee doen. Als jij me nodig hebt vraag het dan maar. Je hebt ook gelijk vind ik. Bedankt 😘💋 Liefs Eva!!!

22 aug 2017, 12:08, Eva
4

Ik heb trouwens een nieuw probleem.
Maandag ga ik na school. En ik kijk er redelijk tegen op. Maar ik kom niet bij Denzo in de klas. Daar baal ik echt van. Hij gaat er van af. Dus zie ik hem niet meer. En ik heb nog geen watsapp. En hij was op mijn en nu mis ik dat eerlijk ook wel. Want dan doet hij moeite. En ik kon zoveel kwijt aan hem. En andere vinden het raar wat ik vertel. Ik heb nou gewoon veel fantasie, en Jill en Denzo zijn de enige. Mijn vriendin Julia en ik praten wel eens over Denzo en dan ook van die grapjes die best vies zijn of flauw. Denzo verteld altijd dat wij logeren en ergens naar toe gaan. Maar dat ga ik ook heel erg missen. Ik zou het wel tegen Julia willen zeggen, maar ik ben bang dat zij mijn gek vind. En dan kunnen we ook geen grappen maken. Nu ben ik de weg kwijt. En mijn moeder schok ook toen ik het vertelde. Mijn broer gaat fluiten en doen of ik verlieft ben. Terwijl ik mijn broer heb verteld dat ik niet verlieft ben. Dat ben ik wel maar dat mag hij niet weten. Ik weet het niet meer. Ik heb geen contact. En mijn andere vriendin is ook verlieft en denkt dat zij verkering heeft. Terwijl hij op mijn is (en ik ook op hem). En ik had gelogen tegen haar. Omdat ik het zielig vond. Later was ik eerlijk maar ze geloofde me niet. Nu wil ik niet Denzo afpakken van mijn vriendin. Maar ik wil hem ook wel zien. En toch iets, maar wat dan? Dus ben ik gek?

26 aug 2017, 10:08, Eva
5

Eva,
ik vond je altijd heel aardig, maar ik vind het stom dat je zegt ik val gewoon op jongens. Want hoezo zou het alleen gewoon zijn als je op jongens valt? Ik word hier echt boos van Eva sorry. Maar ik wil je duidelijk maken dat het niet uitmaakt waar je op valt. Vraag jezelf eens af waar je op valt. Misshcien val je op van alles. Of alleen op mensen. Of op dieren. Whatever dan ook, het maakt gewoon niet uit. Je kan er toch niks aan doen. Doei Eva.

26 aug 2017, 15:08, Appelflap
6

Zo bedoelde ik het niet, ik wil alleen duidelijk maken over mijn gedoe. Ik heb niks tegen bi's of homo's en lesbiennes. Voelt dat dan zo voor jou? Ik ben er echt niet tegen, ik wil alleen zeggen dat hij altijd verering heeft. Hij heeft verkering maar is op mijn. Ik scheef dat alleen want anders komt er misschien onduidelijkheid. Maar je hoeft niet tegen mijn te zijn. Met ''is dit gek'' bedoelde ik het over mezelf, dat ik dat verlieft ben en dan niet. Echt waar ik heb niks tegen homo of geen hetero. Sommige denken dat ik op meisjes val, en daarom zeg ik dit. Ik vind dat er ook gelijke rechten moeten zijn, en niet onzeker zijn over je gevoelens. En sommige zijn verlieft op Mario van Mario kart. En sommige op dieren. Ik ben niet tegen mensen die zichzelf durven zijn. Ik had wat duidelijker moeten zijn, maar dat kan ik echt niet. 🤐

26 aug 2017, 16:08, Eva
7

Maar ik heb geen enkele keer gezegd dat het raar is om op hetzelfde geslacht te vallen. Ik bedoelde het van het hele verhaal, is het raar dat ik eerst hem niet mijn type vond en nu wel. Sorry hoor ik had duidelijke moeten doen💋

26 aug 2017, 17:08, Eva
8

Verlieft zijn is geen keuze.

26 aug 2017, 17:08, Eva
9

Ik ga hem echt missen, en dan kom ik in de klas bij kinderen die ik echt niet kan uitstaan. Die Lynn en de andere bemoeiallen, hopelijk leest ze dit niet. Maar ik ga met een eenzaam en verlegen meisje om, die zij heeft gepest. Nu wilt zij haar ook hebben en mijn weg duwen, om haar te krijgen. En ze trapt er nog in ook. En mijn nao vriendin gaat na een nieuwe school. Ze gaat nog een dag exstra op reis omdat ze beter moet worden van haar 😡eetstoornis. Dan gaat ze op reis. En ik zit op school 😢huilend. En ik mis mijn vrienden, wat moet ik?

27 aug 2017, 17:08, Eva
10

zijn er tips?

29 aug 2017, 19:08, Eva
11

Hai Eva,
Weet je zeker dst hij echt verliefd op je is? Eerlijk gezegd lijkt het me logisch dat je niet met anderen neemt als je van een ander houdt. Als hij gewoon bij je op school zit kan je hem opzoeken in pauzes en eventueel een keer afspreken en gewoon praten. Je moet het niet op willen dringen, het komt vanzelf, of het gaat vanzelf weer weg.

5 sep 2017, 22:09, Cheril
12

Lieve Cheril, bedankt. Helaas zit hij niet meer op school bij ons. Bedankt ik ga niet dringen meer dat ik het wil.

6 sep 2017, 13:09, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.