Een heel naar gevoel Help?

Heey, ik ben een meisje van 13 bijna 14 ik ga wel is met wat jongens zwemmen en vaak krijg ik na het zwemmen de opmerking van ze dat ik een mooi lichaam heb en er goed uitzie, als de jongens mij zo'n compliment geven krijg ik die avond voor het slapen een naar gevoel en ga er over na denken, ook als ik er aan denk om mijzelf aan te raken voel ik me vies en naar (ook nog nooit gedaan daarom) als ik een intens gesprek met een jongen heb voel ik me daarna misselijk en vies na het gesprek. soms denk ik wel is ik wil een keertje zoenen en ik zou dat toen ooit met een jongen doen maar op dat moment zelf klapte ik helemaal dicht en werd ik misselijk. Na zo'n naar gesprek heb ik ook liever geen contact meer met die jongen omdat ik me er niet fijn over voel, herkent iemand dit gevoel en weet iemand hoe het weggaat

4 sep 2017, Lynn


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Lynn, jammer. Maar ze bedoelen het vast goed. Maar misschien leuke dingen denken: bv kermis.

5 sep 2017, 13:09, Eva
2

Thanks eva maar ik denk niet dat het werkt

5 sep 2017, 16:09, Lynn
3

Lieve Lynn, jammer dat je denkt dat niet niet helpt. Of je kan van die testje's doen. Of bespreken.

5 sep 2017, 16:09, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.