Een chique meid als ik heeft kei behaard geheim

Heey! Ik ben Noomi, 19 jaar.
Ik ben een chique meisje en draag altijd de duurste kleren uit Italie, de beste Make-up en gebruik de lekkerste parfums als Chanel nr5.Kortom, als je mij ziet kijken er veel jongens en nog meer mannen.Dus het is niet gek dat ik kan kiezen uit de jongens, Ik schijn een aantrekkelijk meisje te zijn en laatst had ik een vriendje.De eerste keer dat we same besloten om serieus intiem met elkaar te gaan tilde hij mij op en droeg me naar zijn bed. Hij legde me op zijn bed en ging zich uitkleden.Ik vroeg waarom hij al zijn mannelijke beharing geschoren had?? Hij keek me raar aan en zei dat dat toch hoorde?? Haar was vies.
Langzaam kleedde hij me uit, m'n blouse, mijn t shirt en toen hij mijn rokje weg legde lag ik in mijn cup D BH, en mijn slipje met pijpjes. Hij deed mn bh uit en zag ineens dat ik 2 zwarte bossen okselhaar wild onder mijn armen vandaan had groeien...
' Heeh?? Serieus Noomi??Waarom heeft zo' n chique en mooi meisje nou zulke onverzorgde en harige oksels?? '
'Door al dat haar daar voel ik me vrouwelijker en een trotse jonge vrouw, en niemand ziet ooit iets van mijn harige oksels.Ik ga ze ook echt nooit scheren hoor!!'
' Nou ja,Noomi dat had ik dus nooit verwacht hoor, m.aar ja, ik vind je onwijs leuk en mooi...En als ik en ji j de enige 2 zijn die het weten dat jij als meisje echt 2 zwarte bossen okselhaar hebt, ach...ons geheim ,toch?'
' Ja, ik heb zeker harige oksels, maar je vind het dus niet erg als ik t gewoon puur natuur laat groeien?.'
Als het ons geheim is, en je al dat haar niet aan iedereen laat zien, ach, t is ok liefje!'
Hij trok mijn grote slip uit en legde hem weg. Mijn vriendje wist niet wat hij zag, 'Pffffff, je hebt nog meer kut haar dan ik ooit gezien heb!!'
' liefje, wen maar snel aan mijn grote bos schaamhaar
want dat blijft echt wel zeker kei behaard hoor!!'
En zo zijn we een hecht stel, als we samen door de stad lopen weet echt niemand dat zo n keurig en knap meisje echt een enorme bos zwart schaamhaar diep verstopt heeft onder al haar dure kleren en haar perfecte, chique lichaam. Het is echt ons geheim, iedereen die mijn vriendin ziet heeft geen idee wat ze te zien zouden krijgen als mijn slip uit gaat. Wat mijn vriendje wel minder vind is dat mijn kut echt kei harig is, en dan echt een verwilderd Oerwoud, alle haren groeien echt alle kanten op, het is echt veel haar!!!
Hij zegt wel eens of ik niet een beeetje kan trimmen .Mijn antwoord blijft ' NEE!!!' Het is mijn harige bos!!
Zijn laatste vraag was: wat bedoelde ik met prive redenen om mijn schaamhaar echt noooit te scheren...
Simpel: als k een topje draag speel ik heel graag en steeds met mijn okselhaar, wat iedereen dan kan zien, en mijn grote bos tussen mijn benen blijft zeker wel en daar groeien omdat ik het onwijs prettig en fijn vind om als ik me vinger lekker door al dat haar te strelen en te trekken.
Noomi

25 sep 2020, Noomi17

Reacties

plaats reactie
1

Herkenbaar! Ik ben ook wel een beetje zo'n type. Ik draag graag mooie, nette en stijlvolle kleren, ik doe ook graag make-up op en ik gebruik ook altijd wel parfum. Ik zie er altijd verzorgd uit, misschien een beetje bekakt. Maar mijn vriend ziet mij graag met een volle bos schaamhaar en voor hem laat ik het alweer een hele tijd staan. Dus als ik over straat loop ziet iedereen mij als een keurig verzorgd meisje, maar tussen mijn benen is het niet verzorgd want ik scheer en trim het niet, het is gewoon een grote harige bos. Mijn vriend vindt het geweldig, vooral als hij me beft.

26 sep 2020, 23:09, Kim96
2

Heey noomi ik ben madelon ik was vroeger ook zo ik was kei behaard naar niemand mocht t weten omdat ik me schaamde denk ik. Maar toen ik een vriend kreeg hebben we er over gesproken en hij vond het super mooi. Toen zijn we een keer naar een gemengde sauna gegaan waar je met en zonder badkleding naar toe mag. Want ik wilde absoluut niet naakt. Maar hij had ook een massage geboekt voor me en daar moest ik alles uit haha en toen ik daar klaar was voelde ik me als herboren. En sinds dien schaam ik me niet meer haha heel gek ik weet t maar ik ben de rest van de dag overal inmijn naakte harige lichaam in geweest. Heerlijk en er zijn echt wel meer mensen met schaamhaar en okselhaar daar dus wat maakt t eigenlijk ook uit. Dat is nu 5 jaar geleden. Enb nu ben ik een 24jarige harige vrouw die zich nergens meer voor schaamt.
Xxx madelon

29 sep 2020, 09:09, madelonxoxo
3

Hey Noomi, Kim en Madelon! Heerlijk om jullie berichtjes te lezen! Ik ben dus Maryam en ben een meid van 20, ik heb me nu denk ik zo'n 8 jaar en zoveel maanden nergens meer geschoren, van mijn 10e tot mijn 12e deed ik mee met mijn kut te scheren, maar ik was het al snel erg beu, ja echt beu, en op een dag dat ik weer veel pijn had en wondjes(ik schoor me nogal ruw, ik had er nooit zin in) heb ik alles wat met scheren, bijwerken en al die onzin onderin de prullebak gegooid. En ik heb me na mijn 12e ook nooit meer ergens aan gezeten. Al snel had ik een echt grote, zwart-zwarte bos schaamhaar over heel mijn kut; ik was echt heel behaard voor een meisje van 14/15, het was al heel veel haar!! Schamen heb ik me echt nooit gedaan voor mijn grote bos haar, ik vind het mooi bij mij staan al dat zwart haar. Ja, nu ik 20 ben heb ik, denk ik net als Kim, Noomi en Madelon zeg maar een groot verwilderd oerwoud, al mijn schaamhaar groeit door elkaar en ik heb heel veel krullen in mijn kuthaar. Ach, ik heb heus wel eens een awkward moment met een jongen gehad; hij was niet zo gecharmeerd van mijn oerwoud, ik heb hem serieus gevraagd of hij er aan wilde wennen en accepteren dat zijn meisje nou eenmaal veel schaamhaar
heeft, en zich daar prettig bij voelt...Dat was voor hem te veel, een meisje met zo 'n grote, rommelige bos haar , dat ik als meisje zelf 'mijn oerwoud' noem en mooi vind ging er bij hem niet in...Maar al mijn andere vriendjes vonden het 'het einde' , 'onwijs geil' en zo. geen probleem met de jongens hoor!! Laat het lekkker wild groeien meiden hierboven!!! X Maryam.

1 okt 2020, 12:10, Maryam20

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer