Een buikje oke?

Hi,
Oké, ik ben van kleins af aan nooit echt dun geweest maar nu merkte ik onderlaatst dat mijn kleding allemaal wel wat strakker begon te zitten.. Dus ik ging er al van uit dat ik wat zwaarder was geworden en jawel, ik was inderdaad wat aangekomen.
Zelf heb ik er nooit echt moeite mee gehad dat ik een buikje had en wat te zwaar was.
Maar nu is mijn vraag, hoe denken meisjes daar over?
Is een jongen met een buikje nog aantrekkelijk of eigenlijk niet echt?

p.s. ik ben 15, 1.85m en 91 kg.

23 feb 2020, JustAsking


Reacties

plaats reactie
1

Mij maakt het eigenlijk niet uit ben zelf ook wat voller

23 feb 2020, 13:02, Lola
2

Hoi @JusyAsking, niet iedereen vindt het mooi maar ik zelf vind een buikje wel mooi.
Vind vollere vrouwen sowieso mooier.

24 feb 2020, 15:02, T
3

Zoek wat workouts op op YouTube. Als je er een specifiek voor abs op zoekt van ruim 10 minuten en je doet het elke dag 1/2 keer dan heb je binnen 2/3 weken resultaat. Maar vergeet niet. Dat je perfect bent zoals je bent!

24 feb 2020, 23:02, Melk
4

Volgens mij gaat het er uiteindelijk om dat je gewoon lekker jezelf bent en tevreden bent met jezelf en je lichaam. Dat uitstralen zorgt voor de aantrekkelijkheid volgens mij en niet zo zeer of je dik of dun bent. Niet iedereen zal een buikje mooi vinden, net als niet iedereen een afgetraind lichaam mooi zal vinden. Wat vind je zelf van het figuur dat je nu hebt? Weet je ook waar het aankomen door is gekomen?

25 feb 2020, 07:02, T
5

Buikje en overgewicht, als je dat bedoelt, heeft te maken met een teveel aan snelle suikers en vooral ook de losse koolhydraten, zonder of met weinig eiwit, vet en vezels erbij. Zou zorgen voor evenwichtige voeding, zodat dat buikje, wat op zich niet zo erg is, niet een hele buik wordt. En voldoende bewegen.

26 feb 2020, 18:02, Lucky
6

Oké.. ik ben dus de afgelopen dagen op vakantie geweest en begin me nu enigzins zorgen te maken over dat mn buik te groot begint te worden. (Of m'n kleding juist te klein)
Meerdere t-shirts zitten strakker of mn buik komt er onderuit, en mijn buik begint bij sommige broeken ook flink over de rand te hangen.
Wat denken jullie, zou ik moeten gaan afvallen of een grotere maat kleding kopen en proberen niet meer aan te komen?
P.s. ben nu 16, 1.86 en 97 kg.

5 mrt 2020, 22:03, JustAsking
7

hoi
Ben je jarig geweest en 6 kilo aangekomen? Ik geloof niet dat het zo snel kan gaan. Maar ik zal nu wel proberen om af te vallen met het oog op je gezondheid.
Groetjes Eva

5 mrt 2020, 23:03, ενձ :) ձ
8

Hey, 6 kilo aankomen in nog geen twee weken is wel onwaarschijnlijk veel. Maar als het wel het geval is, breng dan eerst eens in kaart waardoor dat aankomen komt. Eet je veel, of ongezond, of onregelmatig? Beweeg je misschien niet zoveel, of juist heel veel? Het is belangrijk om daar inzicht in te hebben voordat je kunt bepalen wat je moet doen, als je er al iets aan wilt doen natuurlijk. Deel dat hier gerust eens. Wat afvallen om je gezondheid is misschien verstandig als blijkt dat je met aanpassingen in je leefstijl dat voor elkaar kunt krijgen. Maar misschien ligt het wel aan iets anders. Of vind je je huidige levensstijl chiller of belangrijker dan een strak lichaam hebben. In dat geval zou ik als ik jou was wel een grotere maat kleding kopen.

6 mrt 2020, 06:03, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.