Een Andere Broer

Hallo,
Ik wilde even een vraag :)
Ik heb dus een Gehandkcapte broer met fragiele X. Dag houd dus in dat je een geestelijke achterstand hebt, autisme & dat Je hoogsensetie bent. Ik zelf heb niet echt een broer waar mee je kan praten en die je advies geeft. Maar nu de vraag. Geeft julie “normale” broer of zus wel advies of Kun je daar wel mee praten
Alvast bedankt xxxx

26 apr 2018, Amanda


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb 5 broers, en ik kan er met 1 echt super goed mee praten, hij helpt me met alles,en hij is er altijdvoor me geweest en is erg ook nog steeds voor me. Mijn andere grotere broer is wel Oke kan wel met hem praten maar toch is het wel anders dan die andere. En mijn 3 broer kan ik wel grapjes mee maken , we zijn door van vrienden eigenlijk Haha. Mijn 4e broer is Nja hij is super lief mAar heeft moeite met sociaal doen enz maar hij IJssel liefopzich maar praten doe ik er ni mee. En mijn 5 broertje is gwn ja super lief en schattig en ik praat niet echt met hem maar tis echt leuk met hem films kijken en vechten (boxen). We doen vaak challenges, wat soms best wel grappig is.

26 apr 2018, 18:04, Maams-

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.