echte schoonheid

Echte schoonheid is voor mij leven. En dan niet gewoon het leven op zich, maar echt durven te leven en er middenin staan. Het leven in ontvangst durven nemen. Niet alleen lachen, maar ook huilen. Je geen zorgen maken om de dag van morgen, maar deze te laten komen zoals hij komt.

Na mijn eetstoornis durfde ik steeds meer te leven, echt te leven. Ik durfde te voelen en te ervaren. Ik vind het zelf vaak mooi aan andere vrouwen als ze midden in het leven staan, zichzelf durven te zijn en niet bang zijn om te voelen. Jezelf verzorgen en jezelf mooi durven vinden.

Nouska en pluk

Echte schoonheid zie je volgens mij in iemands ogen en uitstraling. Je bent wie je bent, met je sterke en zwakke kanten. En dat mag er allemaal zijn! Iedereen heeft zijn eigen schoonheden.

Schoonheid zit van binnen, niet van buiten. Een afgezaagd zinnetje, maar waarheid. We kunnen vanalles bedenken en onzelf vanalles aandoen om het tegendeel te bewijzen, maar pas als je de schoonheid van je binnenkant ziet, straal je van buiten! De mooie dingen in jezelf en in het leven leren zien, ervoor openstaan, dat is schoonheid voor mij.

ik kopie goede berichten

7 sep 2017, vragendeLinavandeacker


Reacties

plaats reactie
1

Mooi gezegd 👍👍

7 sep 2017, 22:09, Lynn
2

Helemaal perfect is dit.

8 sep 2017, 19:09, Eva
3

Het klopt helemaal. Anorexia is k.t en gemeen. Maar dit is heel mooi gezecht.

5 okt 2017, 12:10, monalisa
4

ooi zegt iedereen love

20 okt 2017, 16:10, l
5

Mooi

20 mei 2019, 10:05, Buu
6

Mooi gezegd, jammer genoeg denkt niet iedereen zo, uiteindelijk, speelt uiterlijk een grote rol. Het ligt aan de buitenkant, zelfs als je zo vaak zegt dat het niet klopt

21 mei 2019, 12:05, lala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.