Echt veel aangekomen!!!!

Goedendag, ik ben echt veel aangekomen.. ik ga hier mijn verhaal vertellen hoe het is gekomen enzo ik dit was een poosje geleden..
Oké we aten altijd heel erg gezond thuis. Maar op een dag zei mijn moeder laten we gwn af en toe wat ongezonds eten ofzo (patat,pizza,donuts) iedereen in mijn gezin waren dun dus ik ook nou dun dat wil ik niet zo zeggen normaal maar toet we steeds ongezonder gingen eten bleven we op gewicht maar toen ik 13 jaar was dacht mijn lichaam er anders over ik had altijd xs/s maar k begon aan te komen een wat breder hoofd dikke bovenbenen maar dat zei Mn moeder dat hoort bij de puberteit dus ik maakt me er niet druk om maar na een poosje paste broeken niet meer zaten shirts te strak om Mn buik sommige broeken gingen net over Mn knieën en niet verder dus toen zei Mn moeder kom we gaan shoppen we gingen naar de h&m broeken passen we pakten gwn een s maar die kreeg ik niet eens dicht Mn moeder vroeg een mevrouw om te helpen ze zei ja ze heeft denk ik wel een m hoe oud ben je ehm 13 zei ik ohw ik past hem en hij zat wel goed we paste nog wat dingen ik droeg eigenlijk veel crop tops maar dat stond natuurlijk niet en ja ik begon er ook mee te zitten ik kon dingen niet meer goed volhouden enzo en op een dag zei Mn moeder ga eens op de weegschaal staan we gaan er wat aan doen wil je dat? Ja zei ik! Maar toen schrok ik van de getallen van de weegschaal! 59,7 Mn moeder schrok ook een beetje ik woog altijd 49/50 3 maanden geleden...

19 mrt 2020, jsjsjsjsjsjssjsjsjsjjsjsjsjssjs


Reacties

plaats reactie
1

hoe lang ben je? 60 kilo niet veel klinken hoor maar het ligt er ook aan hoe lang je bent

19 mrt 2020, 16:03, L
2

hoi ik ben 14 jaar 1,60 en weeg 46 is dat veel

22 mrt 2020, 12:03, anoniempje
3

@Anoniempje:
Nee, absoluut niet. Je hebt het perfecte gewicht voor je lengte. Niet ‘gewoon goed’, wat de norm is, maar echt ‘perfect goed’. Geen enkele reden voor onzekerheid of paniek dus.

Trots op je lichaam zijn! Maar wat veel meiden willen jouw lichaam bereiken!

22 mrt 2020, 13:03, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.