dus................................

heyy
Ik ben het beu dat mensen denken dat anorexia mager is. Denken dat het een dieet is. Denkend dat het miljoenen andere dingen zijn die het niet is. Realiseert u zich hoe verontrustend en dodelijk anorexia is? Krijg je niet het feit dat het een psychische eetstoornis is en geen lichamelijke ziekte? Het is vermoeiend, het leven verandert, het leven verpest, de neiging om mager te zijn, het zijn een heleboel dingen, maar je krijgt het beeld. Gisteren zei een meisje tegen me: "Ik wil anorexia" "het zal me mooi maken". Het spijt me ... ze wil een psychische stoornis. Ze zal niet mooi zijn, ze zal niet aardig en slank zijn en alle jongens zullen haar niet leuk vinden en ze zal voor altijd en altijd in de spiegel kijken en denken: "Ik haat mezelf, kijk naar al dat vet!" En niemand met anorexia zal wakker worden en denken: "Ik ben zo mager Ik hou ervan !!" Omdat hun hersenen geestelijk ziek zijn en ze zich altijd zo'n haat tegen zichzelf voelen. Anorexia is niet iets leuks. Het is niet iets dat je mooi maakt. Het is helemaal het tegenovergestelde. Het is een val

3 dec 2017, Love U


Reacties

plaats reactie
1

Wauw mooi geschrven dit ja!
Het gaat inderdaad niet alleen om uiterlijk, het is een psychische ziekte.
🙇🏼‍♀️

6 dec 2017, 21:12, Puntkomma
2

Wat lief! bedankt.

7 dec 2017, 07:12, love u
3

Heel goed dit bericht. De meeste met een eetstoornis hebben zelfs een normaal gewicht. En met anorexia worden de meeste NIET in een kliniek opgenomen, en zijn NIET broodmager.
YouTube:
Wat je beter niet kunt zeggen tegen iemand met een eetstoornis I Proud2Bme

1 mrt 2018, 18:03, Eva✨
4

Precies!!

13 mei 2018, 19:05, Ikweeterallesvan

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.