drugsgebruik

hoi allemaal,
idk of jullie de serie Euphoria kennen ? denk t haast wel.. maar je ziet dus dat Rue veel drugs daar doet, elke x als ik het zie wil ik het zelf ook doen, vrienden van mij doen soms ook drugs, snuiven enzo maar elke x als ik het zie of ik hoor het dan denk ik ook ja ik wil het, puur omdat het je hoofd leeg kan maken en ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en het maakt je gewoon rustig. Ookal kan je er zo verslaafd aan raken het lijkt mij zo geweldig om te doen ik weet dat het niet slim is maar hebben jullie ooit drugs gedaan?

12 apr 2022, mootje


Reacties

plaats reactie
1

Afblijven! Geen enkele drugs heeft positieve effecten op je lichaam. Je hoofd zal er ook niet leeg door worden. Je zal enkel een hoop onrealistische onzin en paranoia in je hoofd krijgen waardoor je geen vat meer hebt op de realiteit. Eenmaal uitgewerkt ben je een wrak. Mensen die zeggen dat het hun hoofdleegmaakt etc. Zijn leugenaars die niet toe willen geven dat ze gewoonweg zo dom zijn om verslaafd te zijn geraakt aan vuiligheid die ze enkel miserie bezorgd.

12 apr 2022, 12:04, Don't do drugs
2

Ga eens met je ouders samen opzoek naar junks. Elke grote stad heeft ze.
Inderdaad hun hoofd is leeg met als enige gedachte hoe kom ik aan meer drugs, wat kan ik stelen, wie kan ik oplichten.
Junks zijn smerig ze stinken ze vreten uit vuilnisbakken omdat ze al hun geld uit geven aan drugs.

En dan zullen veel van jullie denken: mij gebeurt dat niet af en toe een pilletje of snuifje kan geen kwaad.
Ha dat dachten al die junks ook ooit!!!

12 apr 2022, 19:04, Randy
3

ja klopt is ook zo maar ik weet niet het lijkt alsof ik het nodig heb ik heb het nog nooit gedaan maar ik weet niet ik wil het zo graag proberen ofzo en dan heb je die drugs muziek er op bij feestjes bijv met je vrienden en dan ik weet niet het lijkt me gwn geweldig

13 apr 2022, 19:04, mootje
4

Je hebt het vast al wel eens eerder gehoord maar bij deze nog een keer, hoe leuk het ook lijkt, blijf erbij uit de buurt. Het is een standaard zinnetje maar geloof mij maar, je kunt er maar beter naar luisteren. Ik ben zelf zo eigenwijs geweest om hier niet naar te luisteren en heb dus wel eens drugs gebruikt. En inderdaad, het lijkt leuk, maar dat is inderdaad maar tijdelijk. Je voelt jezelf de dag erna echt waardeloos!
Nog een nadeel van dat hele wereldje rondom drugs en drugsgebruik, je rolt er heel langzaam aan in. Na het 1 keer geprobeerd te hebben, komt het op magische wijze, iedere keer weer opspelen en zo ga je, langzaam aan, de fout in

1 mei 2022, 04:05, Annoniem
5

Lijkt geweldig maar ik ken iemand die na het gebruik van paddo's niet meer uit zijn trip is geraakt. Heel zijn leven om zeep. Een ander dacht dan weer dat hij naar huis kon vloegen na lsd genomen te hebben en sprong van een brug en viel te pletter op de snelweg. Op slag dood. Ook iemand in coma zien belanden door xtc,... kan nog wel even doorgaan.

10 mei 2022, 00:05, Laura

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer