droom van deze nacht

hallo

deze nacht droomde ik dat de zwaarte kracht van de aarde zou weg gaan, en heel de aarde dus kapot gaat. we moesten met z’n alle in een bunker zitten en ja het klopte: alles ging kapot behalve die bunker, en toen zweefde we in de ruimte.

ik kan nergens vinden wat het betekend weet een van jullie het?

2 apr 2020, anoniem gebleven


Reacties

plaats reactie
1

Onderstaande dingen heb ik gekopieerd van de site: Grotebeer Droomsymbolen. Weet je ook nog meer van de droom? Personen, voorwerpen, het weer, andere details? Die kun je ook opzoeken op die site om een vollediger beeld te krijgen.

Zwaartekracht: Droom je dat er geen of weinig zwaartekracht is en mensen of dingen gewichtloos worden, dan is dit een positief teken dat voor succes staat. Je ontvangt alles wat je je maar kunt wensen.

Einde van de wereld: Droom je van het einde van de wereld, dan staat dit voor een dramatische emotionele verandering die zich binnen je voltrekt. Het kan ook betekenen dat je onder enorm veel stress staat, je voelt je kwetsbaar of hulpeloos in een situatie. Deze droom kan ook staan voor het einde van een levenswijze en het begin van een nieuwe.

Ik weet natuurlijk jouw situatie niet maar bovenstaande dingen lijken vooral te gaan om: verandering. Misschien herken je dat? Als je een beter beeld wilt raadt ik je nogmaals aan om nog meer dingen uit je droom op te zoeken op die site.

2 apr 2020, 17:04, Laura
2

@laura ja ik zie mezelf daar wel in. echt voorwerpen enzo kan ik niet goed beschrijven, het was wel een moderne wereld alles wat zeer modern. de figureren waren een beetje wazig

2 apr 2020, 22:04, anoniem gebleven

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.