Droog n3uk3n met vriendin

Toen ik in groep 6 of 7 zat ( ik was vgm 9 toen) ging ik vaak spelen / afspreken met een vriendinnetje uit mijn klas.
We speelden dat we honden of mensen waren en speelden rare dingen.
We hadden wel altijd kleren aan tho
Een keer waren we bij haar opa en oma thuis en toen zijn we in een kamertje gegaan. Er stond daar een soort houten klein kastje / tafeltje waar ik tegen aan ging “neuken”. We vonden dit allebei geil ofzo. HAHAHA
Andere keer waren we bij haar huis en toen hebben we op elkaar gelegen en neuk bewegingen gemaakt. We zeiden ook tegen elkaar dat we een warm gevoel in onze buik kregen en het fijn vonden lmao, Ik wist toen helemaal niet wat dit betekende.
Nu ben ik dus 16 en zat ik hier nog is over na te denken. Ik weet niet of dit gewoon oriënteren was of dat ik misschien bi ben?
Hebben jullie ook een keer iets met zijn vriendje of vriendinnetje uitgeprobeerd toen jullie jong waren?

Please iemand reageer ik wil weten of ik de enige ben

Groetjesss

12 nov 2021, an0niem89


Reacties

plaats reactie
1

Hoii, ik heb vroeger ook (met kleren aan) onder de dekens tijdens logeren wel eens voor de grap met een vriendin een beetje aan elkaar zitten voelen. (Handen buiten de kleren). Dit vonden we beide ook wel spannend enzo. Ik denk niet dat het raar is om zulke dingen te doen, zolang je er beide maar oke mee bent en je grenzen aangeeft. Ik ben niet bi of lesbisch. Voelen en dat soort dingen kan gewoon bijdragen aan een gezonde sexuele ontdekking.

12 nov 2021, 16:11, Lau
2

Hoi, ik heb het vroeger ook gedaan met mijn vriendin maar ik wist ni eens wat het was tot op de dag van vandaag😬😬😬

19 nov 2021, 21:11, JJ
3

Heb vanalles wel gedaan met vriendinnetjes. was heel fijn

22 nov 2021, 16:11, rox
4

Het is een normale ontwikkeling!
Of je bi of lesbisch bent ga je vanzelf voelen. Als je dit echt bent merk je dit als je echt verliefd op een meisje wordt of opgewonden raakt van iemand.
Je hoeft ook niet te bedenken wat je bent of voelt, er is geen goed of fout, dit gaat vanzelf.

23 nov 2021, 09:11, Lotte435
5

Hallo JJ ben je echt pas door dit forum er achter gekomen? :) Hoe oud ben je dan?

26 nov 2021, 21:11, meisje2008
6

An0niem89
Hahahahah ik ging vroeger met een vriendinnetje naar mijn kamer en we kropen mijn bed in. Toen deden we onze kleren uit en likten elkaars kut. We deden een soortvan doktertje ofz idk maar we dachten dus zovan : laten we doktertje spelen en jij hebt iets met je kut dus ga ik eraan zitten en likken. Nu ben ik er dus achter gekomen dat ik bi ben

9 jan 2022, 22:01, Meisje14

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.