Dronken, vreemdgaan

hoi,
ik heb een verhaal waar ik echt mee zit
ik had afgelopen weekend iets ergs gedaan, ik was namelijk uitgegaan met wat vriendinnen en we hadden behoorlijk wat sterke drank gekocht want we wouden er een feestje van maken.. nou dit werd voor mij niet zo’n feestje. toen we aankwamen in een of andere feesttent in haarlem was ik flink maar dan ook flink aangeschoten, hiervan kan ik me al amper iets van herinneren. daar heb ik nog veel gedronken en ik was echt niet normaal zat ik voelde soms ook alsof ik flauwviel zo erg was het, maar toen gebeurde het dus dat ik met een jongen heb gekust die veel ouder was dan mij ongeveer 4 jaar, de jongen waar ik fix mee had was er ook en toen hij dit hoorde was hij er kapot van en zou me nog een kans geven maar nadat hij dit gezegt heeft kwam na 1 uur de volgende jongen die
was 19 jaar en daar heb ik ook mee gekust. (ik ben 15)
mijn fix was toen allang naar huis en ik wist niet waarom ik het gedaan heb maar een half uur erna kwam weer de volgende jongen, dit was buiten want toen bracht iemand me naar huis die ik niet eens kon (nu nog steeds niet) maar toen we samen naar de fietsen liepen stond er een jongen hij is 19 en daar heb ik ook mee gekust. toen de andere jongen me naar huis heeft gebracht toen stopte we op de fiets en toen heb ik er ook mee gekust. 😣😣😣
het ergste dat ik alle jongens waar ik mee gekust heb (4 jongens dus) ze allemaal niet ken. toen ik 3 uur telaat thuis kwam (dat was rond 6 uur sochtends) ben ik op een of andere manier in slaap gevallen in de garage en toen ik wakker werd had ik 0 idee wat er gebeurt was en ik was ook alles kwijt: mijn mobiel, 1 schoen was weg en mijn jas was weg en ook mien fiets lag achter in de tuin op de grond. ik dacht huh waar ben ik geweest en wat heb ik gedaan en waar ben ik?? ik herkende de garage niet eens, na een kwartiertje was ik bijgekomen en had ik alles weer gevonden. ik keek op mijn mobiel en er waren 2 fotos doorgestuurd van waar ik aan het kussen was met jongens, ik dacht huh? ben ik dat?? wat heb ik gedaan? ik begon er ook gewoon spontaan van te huilen want zo ben ik niet, alsof ik bezeten was. nadat ik alle verhalen gehoord had wat ik de avond gedaan had heb ik me nog nooit zo dom gevoeld. enorm veel spijt en toen moest ik het de jongen waar ik fix mee heb ook nog eens gaan uitleggen wat ik gedaan had maar ik wist het niet eens wat ik gedaan heb? ook alles wat ik net getypt heb is me verteld maar ergens weet ik dat het waar is want sommige dingen herinner ik me ook nog. alleen ik snap mezelf niet.. waarom zou ik zoiets in mijn hoofd halen om te doen en wat dacht ik wel niet toen het gebeurde, wtf bezielde mij?! en de dag erna had ik echt een super erge kater dus heb de hele dag geslapen en zitten te niksen, maar 2 dagen later besefte ik wat ik gedaan had, toen drong het in me door en heb de hele tijd gejankt. (ik drink dus ook nooit meer) ik heb alleen geen idee wat ik nu moet doen?? help help help

26 nov 2018, annonuem


Reacties

plaats reactie
1

Hey annonuem,

Zo te lezen ben je flink in de war door alles wat er is gebeurd en weet je je geen raad.
Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent omdat je allemaal dingen hebt gedaan die je anders nooit zou doen. Maar onder invloed van de drank waren blijkbaar alle remmingen weg. Nu heb je flink veel spijt en schaamte voor wat er is gebeurd, klopt dat?

Probeer niet te streng te zijn voor jezelf en kijk vooral naar wat je uit deze ervaring kan leren. Je weet nu dat wanneer je veel (sterke) drank drinkt, je dingen doet waar je later spijt van krijgt. Maar zo te lezen besef je je dit al en heb je je al voorgenomen om niet meer te drinken. Of in ieder geval niet meer zoveel.

Wat je verder nog zou kunnen doen, is die jongen waar je fix mee hebt opzoeken en uitleggen dat je door het teveel aan drank dingen hebt gedaan die je nuchter nooit zou doen. Je kunt hem vertellen dat je hier erg geschrokken van bent, erg veel spijt hebt en je je nu voorgenomen hebt om het nooit meer zover te laten komen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Wat ik je vooral wil meegeven is dat je jezelf niet teveel kwalijk moet nemen voor wat er is gebeurd. Kijk vooral naar de toekomst en zorg ervoor dat het niet weer gebeurd :)

Liefs, Amy

28 nov 2018, 09:11, Amyxx
2

niet meer drinken een idee? 1 je bent te jong 2 je kent dus geen maten en verantoordelijksgevoel. dus jah nu op de blaren zitten...

11 dec 2018, 21:12, bikinigek
3

bikinigek ik begrijp je niet echt

13 dec 2018, 20:12, annoniem
4

Oef ik heb ook iets zoiets meegemaakt vannacht. Ik was met mijn vriendje carnaval vieren in de stad en vooral ik was echt ontzettend dronken. Op een gegeven moment kwam er een jongen naar me toe en ik weet niet waarom ik kustte hem gewoon? Het duurde maar 2 seconden en het was zonder tong enz. Mijn vriendje had het alleen gezien………. Hij is zo boos op me. Hij zegt alleen dat hij nog niet weet of hij het wilt uitmaken?

Ik schaam me zo erg tegenover hem. Het is echt de leukste jongen ever en ik wil echt niet dat het uit gaat. Maar ja, ik snap echt helemaal dat hij boos op me is. Probleempje is dat ik nu zo vaak het spijt me heb gezegd dat hij me niet meer geloofd.

Iemand enige tips wat ik moet doen?

5 mrt 2019, 22:03, meisje
5

Gewoon niet drinken als je er niet tegen kunt...

6 mrt 2019, 08:03, Bikinigek
6

Bikinigek; daar kom je daarna ook pas achter he, ik had toen nog nooit zoveel gedronke

7 apr 2019, 22:04, annonuem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.