dronken, kater

hoi, ik ben gister uitgegaan met een stel vrienden. ik en mijn vrienden zijn van 13 tot 15 en we waren allemaal dronken. ik ben zelf 13 en drink al best vaak. ik heb nu een kater en ik voel me echt kut. wat helpt bij je kater? en waarneer gingen jullie drinken? ik was zelf 11 toen heb ik een paar keer wat drankjes gedronken. daarna pas weer op me twaalfde. xxx

31 mrt 2019, anoniem


Reacties

plaats reactie
1

ik was 11/12 toen ik drankjes dronk, maar niks sterks ofzo gewoon kir, hugo, wkd, smirnoff ofzo dus ik was toen nog nooit dronken. rond 13/14 begon ik aan de sterke drank en ik ben vaak dronken geweest en heb toen hele domme dingen gedaan waar ik ontzettend veel spijt van heb. ik ben nu bijna 15 en drink in t weekend met feestjes tog wel weer flink sterke drank zoals bacardi, trojka,safari, blue curacao enz... en dan ga ik meestal wel dronken/ aangeschoten. en ik heb smorgens altijd dan een kater
dingen die goed zijn tegen een kater:
-fruit ( vooral banaan )
-bouillon soep
- gemberthee
- eieren
- droge toastjes

dingen die je zeker NIET moet eten tegen een kater is
- koffie
- vet voedsel
- sinaasappelsap
- paracetamol

nog een paar tips: alcohol is harstikke gezelig en leuk en dat vind ik zelf ook maar het is wel echt super slecht voor je en vooral als je 13 bent, ik hoop dat je niet sterke drank drinkt en iets minder doet, ik weet dat ik me daar niet mee moet bemoeien, want ik deed en doe het zelf ook :) maar het verbrand je hersencellen dus doe het zeker nog rustig aan en drink wat minder alcohol. (ik wil niet als de volwasse moeder praten maar het is wel srs zo)

1 apr 2019, 23:04, anno
2

@anno
dankje dat je reageerde. ik neem ook niet hele sterke drank maar ik drink soms gewoon bier en wijn of Hugo en die dingen. dankje voor de tips xoxo

2 apr 2019, 09:04, annoniem
3

Ik ben 12 en wordt 17 april 13 en ben al 2x bijna dronken geweest tot nu toe nog gwn aangeschoten ik drink ook al bier, Hugo, Radler, flugel, aphelcorn, wkd
Maar soms moet je oppassen ik ben ook best jong. Ik heb ook foute dingen gedaan maar je moet langzaam opbouwen dan kun je beter tegen drank enz .. xx

14 apr 2019, 09:04, Anoniemxx
4

Ik ben 15 en ook op mn 15de begonnen met drinken. Ik vind 12 best vroeg! Denk aan je lever en nieren! Ik lijk net op mn moeder maar het is wel waar. Let alsjeblieft op met wat je drinkt en doe geen domme dingen! kusjesss

12 mei 2019, 23:05, sia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.