Dronken en tongen

Heyy
Ik ben een meisje van 13 jaar. Ik en mijn vriendengroep hadden laatst een feestje en we hebben toen ook gedronken... Ik heb toen getongd met een van mijn beste vriendinnen en ik heb haar ook gebeft en zij mij gevingerd.
Ik durf dit niet aan m'n ouders te vertellen en schaam me d'r best wel voor...
Wat moet ik doen?

Xx mij

19 dec 2019, Mij 🙃


Reacties

plaats reactie
1

Eehm 13 en dronken? Dat lijkt me niet goed! Ik ben zelf ook 13 maar vraag me echt af waarom

19 dec 2019, 22:12, :)
2

Niet meer drinken je ben kennelijk nog niet volwassen genoeg

20 dec 2019, 08:12, Bikinigek
3

Wow omg hoe oud zijn jouw vrienden? Ãœberhaupt dat jullie hebben gedronken kan echt niet maar vervolgens ook nog dronken. Dat kan echt niet als je 13 bent. En je moet het echt zeggen tegen je ouders.

20 dec 2019, 11:12, Blubblub
4

sheesh blijkbaar hebben de oudjes toch gelijk dat de jeugd van tegenwoordig *** is. Kinderen van 13 hebben al seks en drinken. Waar *** zijn je ouders?

***dit bericht is aangepast door de moderator

24 dec 2019, 18:12, Crim3
5

13 en dronken hz drinken julie dan ;-;

1 jan 2020, 13:01, Pubermeid828
6

Misschien iets te vroeg om te beginnen met drinken?

1 jan 2020, 22:01, Tessie
7

Hoii,
Ik snap jullie reacties, want het is natuurlijk niet goed om te drinken op je 13de. Maar ik denk dat ze dat(nu) ook wel beseft.
In principe hoef je niks tegen je ouders te vertellen. Hangt ervanf wat voor band je met ze hebt en hoe je er zelf bij voelt. Dus ga je gevoel na, voelt het als een last dat je het niet verteld, of hoeven ze het niet te weten?
Neem je tijd om erover na te denken.
Een ding, let wel heel erg op met drinken, het is natuutlijk niet goed maar het word heel makkelijk een verslaving. Zefls na een keer.
(Haha btw ik heb ook voor het eerst iemand gepijpt en bijna ontmaagd op mn dertiemde;))
Hou je taai
Xx

9 jan 2020, 22:01, Floo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.