Dromen verklaring?

Hey, ik heb al een tijd ofzo ruzie nou ja zeg maar ik heb iets gedaan wat zei niet leuk vond en toen was ze boos. Ik heb het geprobeerd goed te maken maar daar heb ik geen reactie nog op gehad. Nu droomde ik over haar dat we alles uitgepraat hadden en dat ze me een hele grote knuffel gaf en mij een kus op me voorhoofd gaf en een knipoog 😉. We waren allebei erg blij. Dit heb ik nog onthouden maar weet iemand wat deze droom kan betekenen?

16 okt 2018, Droompie


Reacties

plaats reactie
1

Hey Droompie!

Wat vervelend van de ruzie tussen jou en je vriendin. Zo te lezen wil je het graag goed maken met haar.

Ik denk dat jouw droom jouw wens weergeeft om de ruzie uit te praten en weer goed te maken.
In je dromen verwerk je wat je overdag meemaakt en wat je bezig houdt in je gedachten. Blijkbaar is het erg belangrijk voor jou om het weer goed te maken met haar en daarom 'verwerk' je het in je dromen.

Heb je inmiddels al een reactie gehad van je vriendin?

Omdat het zo belangrijk is voor je, zou je misschien nogmaals kunnen proberen om het uit te praten met haar.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!

Liefs, Amy

17 okt 2018, 08:10, Amyxx
2

Van de site Grote Beer Droomsymbolen:
Een kus op het voorhoofd staat voor bescherming, zekerheid en warme gevoelens. Een kus kan ook symbool staan voor verzoening en dat het tijd is om iets goed te maken. Een knipoog betekent dat je je discreter zou moeten gedragen in een relatie.

18 okt 2018, 00:10, Lola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.