Dromen over seks met je "baas"

Ik werk voor een dokter, en onlangs heb ik een seksdrook gehad over hem. Het was geweldig, echter natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een relatie. Ik voelde me erg ongemakkelijk en beschaamd toen ik weer moest werken. Hebben jullie dit vaker gehad?

2 dec 2022, Pebbels2022


Reacties

plaats reactie
1

Ja ik heb ook wel eens een seksdroom gehad, maar dan met een docent. Was ook niet de bedoeling en geen idee waar dat vandaan kwam. Ik snap dat het heel ongemakkelijk is, had ik ook. Maar wordt vanzelf minder. Gewoon proberen er zo min mogelijk aan te denken, en afleiding proberen te zoeken op je werk. Je kan dr helaas niet zo veel aan doen…

4 dec 2022, 16:12, Rookworst69
2

Hoi,
Had het laatst ook. Gewoon niet aan denken. Bij dromen worden verschillende dingen door elkaar gehaald. Dus als je bijv. kort aan seks dacht en daarna aan je baas, kunnen dromen dat combineren.

16 dec 2022, 18:12, Anoniem
3

Dromen over seks met iemand anders kan zijn dat je een bepaalde spanning mist. Ik heb dit ooit eens voorbij zien komen in een blog van www.rustigenacht.nl

Sws is dat wel een leuke website voor als je iets wilt weten over slapen of dromen. Ze bieden heel veel informatie!

20 dec 2022, 14:12, Kees123

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer