DP van iemand die ik leuk vind?!

Hoi ik heb net een naaktfoto gekregen van een jongen die ik best wel leuk vond. Ik he m leren kennen in Juni en was helemaal hoteldebotel. Vandaag hadden we een gesprek en ik deed een beetje silly. Ik ging grapjes maken over naaktfoto's enz. Ik vroeg om naaktfotos van hem maar voor de grap. MAAR TOEN kreeg ik ze en ik was shook jezussss. Nu weet ik niet wat ik er van moet vinden, moet ik het een plekje geven en vergeten of iets anders? help! Geen me tips en kusjes

Sia

24 sep 2018, sia


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Sia, waarschijnlijk vertrouwende hij je wel. Misschien moet je het beter vergeten...
Maar ook weer niet. Want misschien gebruikt hij dit. Dan moet je wel de waarheid zeggen, natuurlijk. En hoe was de DM verder? Liefs Eva.💕

25 sep 2018, 16:09, Eva🌸
2

ik heb dit vaak meegemaakt, je kan beter een plekje geven en naar hem sturen van: uitkijken naar wie je stuurt hè. Als hij aan jou om fotos gaat vragen kan je het beter afkappen en zeggen van doeii. Mijne zijn op deze manier geleakd dus nooit sturen naar iemand ze screenen zo'n 3 op de 5 keer

25 sep 2018, 20:09, Kok
3

Lieve Eva,
Na die snap heb ik niet meer met hem gepraat want ik kan het niet uit mijn hoofd zetten. Ik weet dat ie me vertrouwde maar alsnog, zoiets doe je niet zomaar.
Hij heeft sorry gezegd en ik zei: maakt niet uit, kan gebeuren maar het is nu wel klaar voor mij. Duss jaa dat

25 sep 2018, 22:09, sia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.