Doorschijnende kleren/zwemkleren

Ik vind het heel opwindend om doorschijnende kleren aan te trekken. Bijvoorbeeld bij het zwemmen heb ik een witte bikini en als deze nat word schijnt hij heel erg door en kan je men tepels goed zien zitten. Zijn er nog meer meiden die dit ook wel lekker vinden?

5 apr 2016, meisje 17


Reacties

plaats reactie
1

ik als jongen doe dat ook ;) maar dan broekje

5 mei 2016, 23:05, bikinigek
2

@meisje 17
ik zag laatst in het zwembad dat een meisje een een witte bikini broekje aan had. en aan de binnenkant zag ik een groen touwtje zitten, hoog waar schijn lijk van haar tampon...

6 mei 2016, 00:05, kim
3

Ik heb zelf wel dat ik veel inkijk wilt showe of mn bh enzo maar niet persee geslachts dingen

9 mei 2016, 14:05, anoniem-
4

Ik vind het soms ook wel spannend als mn tepels zichtbaar zijn door kleding.
Dat kan me behoorlijk opwinden

6 mei 2020, 12:05, Ria
5

Niet gevoerde badkleding kopen werkt goed

7 mei 2020, 17:05, Bikinigek
6

Ik zou dat echt niet fijn vinden in het zwembad! Ik denk echt dat iedereen mij dan zou aanstaren.

Ik heb wel wat lingeriesetjes met doorschijnende slipjes, maar dat is alleen voor in de slaapkamer en alleen mijn vriend krijgt dat te zien.

8 mei 2020, 15:05, Kim96
7

ja ik zelf vind dat ook echt leuk om te dragen en echt superr sexyy!

9 mei 2020, 14:05, anoniempjuhh
8

Kim96 jij zal ook sauna en naaktstrand links laten liggen gok ik

9 mei 2020, 16:05, Bikinigek
9

Hallo Bikinigek, het naaktstrand is inderdaad niks voor mij, dat vind ik niet prettig en voor mijn vriend hoeft het ook niet. Ik denk trouwens dat de meeste mensen nooit naar het naaktstrand gaan. We gaan soms wel naar de sauna, maar daar zijn vaak minder mensen en iedereen is er bloot.

Maar ik zit er niet op te wachten om in een zwembad waar iedereen badkleding draagt als enige of een van de weinigen een doorschijnende bikini te dragen.

10 mei 2020, 00:05, Kim96
10

Hoi Kim96. Als je zo naar de sauna gaat. Scheer je je dan ook niet. Ik vind 't nogal spannend om met een bos schaamhaar naar de sauna te gaan. Ik heb 't gevoel dat ze me dan aan staren. Groetjes Mila. Ik ben trouwens 23 jaar en scheer me ook niet.

10 mei 2020, 23:05, mila23
11

Hallo Mila, ik ga niet zo vaak naar de sauna en ik heb mijn schaamhaar niet altijd hetzelfde. De laatste keer dat we naar de sauna gingen had ik een streepje. Nu heb ik dus een volle bos. Ik ben nog nooit met een volle bos in de sauna geweest, maar ik zou het wel durven.

11 mei 2020, 09:05, Kim96
12

Op welke leeftijd zijn jullie beginnen scheren?

13 mei 2020, 09:05, Geniet van je korte leventjeeee
13

Oh oké ik vind het wel stoer van jou kim. Ik zou het denk ik best wel spannend vinden. Ik ben 1 keer naar een sauna gegaan met badkleding. Daar had ik een massage gehad toen. Maar die was wel naakt. De masseuse keek wel raar op toen ik mijn broekje uit deed. Maar ze heeft er niks van gezegd. Xx mila

14 mei 2020, 08:05, mila23

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.