Dood ongelukkig

Hoi iedereen,
Ik ben 15 jaar en ik voel me zo ongelukkig.
Ik kan wel ieder moment huilen.
Ik heb het gevoel dat iedereen boos op mij is en dat iederen zich aan mij irriteerd.
Ik heb al niet zo'n fijne thuissituatie en mijn beste vriendin is opgenomen dus het maakt alles erger. Ik zit gewoon niet goed in me vel.
Wat kan ik doen? Hoe kan ik me beter voelen?

31 aug 2017, Esmay


Reacties

plaats reactie
1

Denk aan de leuke dingen en stay positive. Nu heb je miss. pech maar in de toekomst komt jouw geluk💖

31 aug 2017, 21:08, Ninsea
2

Echt heel rot voor je. Ga iets doen dat je leuk vindt, zoek afleiding. Praat erover (ook al is dat soms moeilijk). Zorg dat je in je hoofd rustig is door alles een plek te geven. En bedenk dat je uniek bent. Ieder op zn eigen manier!

Xx danseresje

31 aug 2017, 21:08, Danseresje
3

Meiden, bedankt voor de lieve reactie! Waardeer ik echt heel erg! ❤️

31 aug 2017, 22:08, Esmay
4

Veel sterkte

1 sep 2017, 16:09, juliatje.
5

Ohh wat stom voor je! Ik ben ook 15 en ikzelf heb helemaal niets te klagen. Je moet altijd proberen in de toekomst te kijken. Als je nu een slechtere tijd hebt waarin je je ongelukkig voelt komt er een tijd dat je je geweldig voelt! Op het einde komt alles goed, geloof me!

1 sep 2017, 21:09, justmexoxo
6

Ik heb soms me soms ook wel eens kut gevoeld, dus ik snap wat je bedoelt. Wat ik zou doen is (als het kan) gewoon terugvallen op vrienden, met hun dingen doen of desnoods gewoon praten over alles behalve of juist over wat er aan de hand is. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal is gebeurd en gedaan maar ik hoop dat je jezelf weer op de rit krijgt

2 sep 2017, 15:09, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.