Donkere kleur vagina

Heyy
Ik heb een vraagje, ik heb nog nooit seks gehad, maar als ik ook seks ga krijgen ben ik bang dat ik afgekeurd word door mijn vagina. Ik heb een hele donkere kleur vagina. Want ik ben zelf soort niet zo wit maar ook niet bruin. Alleen daar beneden is het heel donder bruin kwa kleur. Hoort dit heeft iedereen of alleen ik? En ik heb ook van die rare schaamlippen alsof ze helemaal zijn uitgerekt geweest. Ik schaam me hier zo erg voor. Btw ik ben 17 ben en heb nog nooit gezoend of seks gehad. Ik voel me echt oud en word binnen kort bijna 18:(

23 mrt 2020, Rare vagina


Reacties

plaats reactie
1

Hey! Bij heel veel mensen steken de binnenste schaamlippen uit. Ook zijn ze idd vaak donkerder en een beetje rimpelig. Dit is helemaal niet raar. Kijk anders een keer naar de sekszusjes op youtube. Zij hebben hele informatieve video’s over dit soort dingen.

23 mrt 2020, 15:03, Lau
2

Het is normaal dat het wat donkerder is. Niemand gaat je afkeuren om hoe je vagina eruit ziet. Elke vagina ziet er weer iets anders uit, en daar is niks mis mee.

23 mrt 2020, 15:03, Kim96
3

Alle vrouwen hun vagina zijn donkerder van kleur om de zelfde reden dat mannen hun penis ook donkerder van kleur zijn dan de rest van hun lichaam: wrijving is daarvan de oorzaak. Of te wel: masturbatie! Maar geen stress, mannen vinden het geil om te weten dat hun vriendin masturbeert. Persoonlijk zie ik ook liever een donkeredere vagina dan eentje die knalrood kleurt als ze opgewonden is. Belangrijker is dat je fris riekt en verorgd bent daar beneden.

23 mrt 2020, 18:03, Lara

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.